حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خودروی BMW Z8 متعلق به استیو جابز برای به دست آوردن 400 هزار دلار در حراجی قرار خواهد گرفت

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، اخبار، خودرو

معمولا اشیا تاریخی و یا وسایلی که با شخص مورد توجهی در ارتباط بوده‌اند با قیمتی دیوانه کننده در حراجی‌ها به فروش می‌رسند. حال این بار خودروی BMW Z8 متعلق به بنیان‌گذار و مدیرعامل کمپانی اپل استیو جایز، قرار است تا به زودی در حراجی در شهر نیویورک قرار گیرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این خودرو که انتظار می‌رود تا به قیمت 400 هزار دلار دست یابد، ممکن است حتی با مبلغی بیشتر نیز به فروش رسد. موضوع خاصی که در BMW Z8 نهفته و ممکن است به دست آوردن آن را برای علاقه‌مندان دشوار کند، علاقه شخصی آقای جابز است که علاقه وی به طراحی آلمانی را نمایان می‌کند. با این حال تنها دلیل متقاعد شدن وی جهت خرید این محصول ارتباط آن با محصولات اپل و مسائل کاری او نبوده، بلکه به کیفیت بالا و طراحی جذاب این خودرو در سال 2000 نیز باز می‌گردد.

در واقع استیو جابز این خودرو را پس از گذشت سه سال به یک مدیر اجرایی فناوری در شهر لس آنجلس فروخت. نکته قابل توجه این است که پس از گذشت 17 سال از ساخت این محصول، BMW Z8 مذکور تنها مسافت 15200 کیلومتر را پیموده است.

حال باید منتظر ماند و دید که این محصول شگفت‌انگیز با تاریخی دیرینه و پیوندش با فناوری، در نهایت با چه برچسب قیمتی به فروش خواهد رسید.

به نظر شما آیا این خودرو می‌تواند تا با مبلغی 400 هزار دلاری به فروش رسد؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

جدای از موضوع مطلب آیفون تن امروز به دست رسانه ها رسیده ?
( امروز یا چند روز قبل نمی‌دونم ولی ویدیو ها امروز بیرون اومد)

ahmad

اکثرا تزش تعریف کردن اپل چند روز پیش گفته بود که گوشی آیفون 10 چند روز قبلتر تز رایزش به دست بررسی کننده ها میرسه من همه ویدیو هاشو دیدم

Sajad

استیو هم اسطوره شد حسابی. به هر حال مدیر و بازارشناس قابلی بود.

Mortazavi

وقتی پژوشیخی محمود اون قیمت فروش رفت این باید یک میلیون دلار بفروش برسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا