حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدیه زودهنگام کریسمس به رییس آمازون؛ بزوس ثروتمندترین فرد دنیا

بعد از افزایش عظیم سهام شرکت آمازون در روز جمعه، رییس شرکت جف بزوس تبدیل به ثروتمندترین فرد دنیا شد هرچند که این عنوان سه ماه پیش نیز برای مدت کوتاهی دراختیار او بود اما این بار انتظار می‌رود که برای مدت بیشتری در این جایگاه باشد روز جمعه سهام شرکت آمازون به‌طور عجیبی ۱۳ درصد افزایش یافت که حتی برای شرکت بزرگی هم‌چون آمازون رقم زیادی محسوب می‌شود و به راحتی انتظارات سه ماهه سوم را برآورده می‌کند. وقتی که بازار بورس در روز جمعه بسته شد ثروت بزوس به ۹۳.۸ میلیارد دلار رسید و بعد از او بیل گیتس با ۸۸.۷ میلیارد دلار در جایگاه دوم ثروتمندترین فرد دنیا قرار دارد.

بلومبرگ گفت، با توجه به افزایش شدید سهام آمازون، ثروت Bezos در سال جاری به 28.5 میلیارد دلار رسیده است. این نشان می دهد که بازار سهام انتظار دارد که آمازون سالها به رشد قوی ادامه دهد؛ زیرا تسلط آن در تجارت الکترونیکی ممکن است به مناطق بیشتری مانند مواد غذایی، هواپیماهای بدون سرنشین و تلویزیون گسترش یابد.

در حالی که بیل گیتس میلیاردها دلار به بنیاد بیل و ملیندا گیتس کمک کرده است، مدیر عامل آمازون هنوز نام اصلی در بشردوستی نیست. با این حال، او ابراز علاقه به دادن بیشتر از ثروت خود را. او ممکن است دلیلی دیگر برای انجام این کار داشته باشد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

ایندفه دیگه مثل دفعه قبل نیست و اختلاف زیاد تره . انتظار میره مدت بیشتری نفر اول باشه

ahmad

واقعا تو این چند سال آمازون خیلی پیشرفت کرده

Sajad

البته بیل گیتس چندین ساله که هزینه های هنگفتی توی آفریقا انجام میده وگرنه ثروتش خیلی بیشتر از این حرفا بود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رضا آئینه‌وند
متولد آذر ۱۳۷۷ دانشجوی دکترای دام‌پزشکی