حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین سفارشات آیفون X آماده‌ی ارسال به مشتریان است

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، اخبار، عملکرد تجاری شرکت ها

اولین سفارشات آیفون X از روز جمعه، 3 نوامبر (12 آبان)، تاریخ رسمی عرضه‌ی این دستگاه هوشمند آغاز خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

کمپانی اپل در وبسایت رسمی خود هنوز وضعیت سفارشات را از “آماده سازی برای حمل و نقل” تغییر نداده است و ممکن است در برخی از کشورها تا اواخر هفته‌ی آینده نرسد اما درایالات متحده، آیفون X از طریق UPS ارسال می‌شود و امکان ردیابی محصول برای کاربرانی که این گوشی را سفرش داده‌اند وجود دارد، تنها کافیست به حساب کاربری UPS خود رفته و با وارد کردن شماره سفارش و شماره مرجع خود به راحتی از زمان تحویل آیفون X خود مطلع شوند.

اولین سفارشات آیفون X آماده‌ی ارسال به مشتریان است

ردیابی توسط مرجع UPS اغلب نیاز به یک شماره تلفن و یک کد پستی دارد اما بعضی از مواقع دو رقم آخر شماره سفارش نیز کفایت می‌کند. بسیاری از افراد در ایالات متحده، سفارشات خود را از طریق UPS ثبت کرده‌اند اما به گفته‌ی این شرکت هنوز سفارشات را از کمپانی اپل دریافت نکرده است تا پخش محصولات آغاز گردد، بنابراین احتمال دارد تا روز جمعه تمامی سفارشات توسط UPS دریافت شده و برای کاربرن زمان دقیق دریافت در ایالات متحده نمایش داده شود.

پیش سفارشات آیفون X از روز جمعه، 27 اکتبر (5 آبان) از ساعت 12:01 ظهر آغاز شد و زمان آغاز ارسال این گوشی هوشمند، تاریخ 3 نوامبر (12 آبان) اعلام شد و هزینه‌ی آن از کارت‌های اعتباری سفارش دهندگان کسر گردید.

در این مرحله، تنها در چند دقیقه تمام منابع آیفون X در کمپانی اپل به فروش رسید و پس از آن افرادی که سفارش ثبت می‌کردند، سایت کمپانی اپل زمان تحویل را به آن‌ها، 5 الی 6 هفته‌ی آینده اعلام می‌کرد؛ بنابراین ممکن است بسیاری از کاربران حتی تا پایان دسامبر (اوایل دی) نیز سفارشات خود را دریافت نکنند!

کمپانی اپل هم اکنون در حال کارکردن به روی گوشی‌های آیفون X می‌باشد تا بتواند تولید آن‌ها را افزایش داده و هرچه سریع‌تر پاسخگوی سفارشات کاربران باشد. از برخی نقاط گزارش شده است که زمان تحویل آیفون X آن‌ها کمی بهبود یافته و تاریخ آن چند روزی به جلو افتاده است، هنوز دلیل این تغییر مشخص نمی‌باشد ولی گمان می‌کنیم که شاید برخی از کاربران پیش خرید خود را لغو کرده‌اند و به همین دلیل نیز اپل توانسته تاریخ‌های تحویل سفارشات خود را کمی جلوتر بیندازد.

درحالی که دیگر امکان پیش خرید آیفون X وجود ندارد ولی کسانی که مایل به خرید پرچمدار این کمپانی می‌باشند، می‌توانند در تاریخ 3 نوامبر (12 آبان) به فروشگاه‌های اپل مراجعه کرده و به طور مستقیم این گوشی را خریداری نمایند اما باید توجه داشته باشند که طوری برنامه‌ریزی نمایند تا موجودی این فروشگاه‌ها نیز به اتمام نرسیده باشد، زیرا میزان تقاضا برای خرید آیفون X بسیار بالاست!.

 

شما در این خصوص چه نظری دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

بنابراین ممکن است بسیاری از کاربران حتی تا پایان دسامبر (اوایل دی) نیز سفارشات خود را دریافت نکنند!
واقعا !!!!! لعنتی خیلی دیره فکر کنم بهمن و اسفند تو بازار ایران توضیع بشه

ahmad

به شدت منتظرم بیاد و بررسی بشه

Peiman

منم همینطور . مخصوصا بررسی ویدیویی

hamidreza2000m

اگه بهمن و اسفند بخواد بیاد موقعی میاد که کم کم دیگه شایعات آیفون بعدی میاد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h