حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A7 2018 با 6 گیگابایت رم دیده شد

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

خانواده گلکسی A سامسونگ پلی میان پایین رده های اقتصادی خانواده J و پرچمداراین خانواده S هستند. این دستگاه ها از نظر طراحی و مشخصات نزدیک تر به S بوده و سعی سامسونگ بر ارایه دستگاه هایی با کیفیت و مشخصات کاربرپسند است. این خانواده عموما 3 عضو مطرح دارد و در کنار آن ها 2 عضو دیگر برای بازارهای خاص عرضه شده است. از بین 3 عضو مطرح عموما گلکسی A7 دستگاهی با مشخصات بالاتر و نمایشگر بزرگتر است. امروز طبق اسناد لو رفته می توان دید که سامسونگ قصد دارد برای گلکسی A7 2018 مشخصات بسیار خوبی را در نظر بگیرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانیم.

گلکسی A7 2018

گلکسی A7 2018

همانطور که در بنچمارک Geekbench لو رفته از دستگاهی با مدل عددی SM-A730F می بینیم، حافظه رم در دسترس برابر 5.5 گیگابایت است که آدرس 6 گیگابایت حافظه رم برای گلکسی A7 2018 را به ما می دهد. همچنین چیپست به روز شده ساخت سامسونگ نیز در قلب این دستگاه خواهد تپید. انتظار می رود چیپست اگزینوس 7885 که با معماری 14 نانومتری تولید خواهد شد در قلب گلکسی A7 2018 و گلکسی A5 2018 بتپد. اگر برای شما هنوز مهم است، باید بگوییم پردازنده مرکزی این چیپست 8 هسته ای و با فرکانس 1.6 گیگاهرتز خواهد بود.

متاسفانه، متاسفانه و متاسفانه گویا سامسونگ همچنان روال عرضه خانواده گلکسی A با اندروید از رده خارج را ادامه خواهد داد و باید گلکسی A7 2018 را با اندروید 7.1.1 خریداری کنید که واقعا کاری اشتباه است. در حقیقت با اینکار سامسونگ برای خانواده گلکسی A یک آپدیت اساسی ارایه می کند، چرا که یکی از آپدیت های اساسی صرف به سطح صفر رسیدن می شود و این دستگاه ها به اندروید 8 ارتقا پیدا کرده و در آپدیت اساسی دوم به اندروید 9 می رسند در حالی که باید با اندروید 8 عرضه شوند و تا اندروید 10 پشتیبانی صورت بگیرد!

نظر شما درباره شایعات خانواده گلکسی A 2018 سامسونگ و به صورت خاص گلکسی A7 2018 با 6 گیگابایت حافظه رم چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

کم کم میانرده های سامی تبدیل به پرچمدار میشن من اس 8 رو فروختم الان پی 10 لایت دارم شاید اینم عوض کردم ولی تجربه خوبیه یکی از بهترین میانرده ها هست

ahmad

اقای عطایی عزیز شنبه شاید می 5 یا می5 اس گرفتم نظرتون درموردشون چیه

ahmad

ارزش داره اینو بفروشم یکی از اونارو بخرم؟باتری خیلی مهمه برام

Peiman

دقیقا بزرگترین ضعف سری a همین اندروید قدیمی هست. ای کاش با اندروید هشت معرفی کنه . اگر اینکارو کنه احتملا میره توی لیست خرید

Mortazavi

خیلی گرونند و با اون قیمت ها میشه پرچمدار شیائومی رو با سخت افزار غولی خرید

ahmad

کاملا موافقم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)