حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل کمپانی نیوزلندی PowerbyProxi سازنده شارژرهای بی‌سیم را تصاحب کرد

پیش از معرفی آیفون‌های 2017 شایعاتی درباره اینکه اپل در حال کار برای قرار دادن شارژ بی‌سیم در این دستگاه‌ها است وجود داشتند. بسیاری باور داشتند که ممکن است اپل شارژر بی‌سیم حقیقی را معرفی کند که نیازی به پد نداشته باشد اما متاسفانه این موضوع به واقعیت تبدیل نشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در نهایت همانند بسیاری از دستگاه‌های اندرویدی، آیفون‌های جدید نیز از شارژر‌های بسیم استانداد QI استفاده کردند. اما بنظر می‌رسد که اپل با تصاحب کمپانی نیوزلندی  به نام PowerbyProxi که در زمینه شار‌ز بی‌سیم فعالیت می‌کند، همچنان در حال کار بر روی آینده‌ای بی‌سیم است.

تصاحب این شرکت توسط معاون پیشین بخش سخت‌افزار اپل اقای Dan Riccio تایید شده است، وی گفته است :

این تیم دست آوردی بزرگ برای کار اپل برای ساخت آینده‌ای بی‌سیم است. ما می‌خواهیم شارژ بی دردسر حقیقی را برای مکان‌ها و کاربران بیشتری در دنیا به ارمغان بیاوریم.

طبق معمول جزییات بیشتر مانند نقشه اپل برای این کمپانی و یا قیمت این توافق منتشر نشده است.

تا به اینجای کار، شارژ بی‌سیم اکثریت گوشی‌های هوشمند نیازمند پد مخصوص است که می‌توانند محدود کننده تر باشد، به عنوان مثال برای پاسخ دادن به یک تماس و یا پیغام باید گوشی هوشمند را از روی پد مورد نظر برداریم که باعث می‌شود عملیات شارژ قطع شود. تعداد معدودی از شرکت‌ها در حال کار بر روی شارژ بی‌سیم حقیقی هستند اما تا بحال چیزی در بازار مشاهده نشده است.

نظرات خود را ترنجی در میان بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

چقدر عالی میشه اگه همیچین ایده برای آینده نزدیک عملی بشه

ahmad

قبلا شایعه بود اپل به یه فناوری دست پیدا کرده که از یک متری بیسیم شارژ میکنه ولی از اون موقع تا الان خبری نیست امیدوارم واقعیت داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید