حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری از تویوتا پریوس وی (Toyota Prius V 2017 ) لو رفت!

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، خودرو

تویوتا یکی از با ارزشترین شرکت‌های خودرو سازی است که تقریبا تمام طیف جامعه را در نظر گرفته و علاوه بر خودروهایی قلچماق مانند لندکروزر و خودروهای سریع مانند جی‌تی 86 و سوپرا، به فکر خودروهای اقتصادی هم هست و مدل‌هایی همچون کرولا همیشه در لیست خودروهای پرطرفدار این شرکت دیده می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید…

همان‌طور که گفتیم تویوتا علاوه بر تولید خودروها در سایر کلاس‌ها، همیشه خودروهایی در رنج قیمتی پایین اما با کیفیت بسیار بالا تولید و به بازار عرضه می‌کند! پریوس یکی از همین خودروها است که به سبب هیبریدی بودن موتور خودرو،‌ مصرف پایین و کیفیت فوق العاده‌ی خود طرفداران بسیاری را دور خود جمع کرده و در سراسر دنیا محبوب شده است!

پس از موفقیت نسل فعلی این خودرو،‌ مهندسان شرکت تویوتا در حال تست نسل بعدی تویوتا پریوس هستند. تصاویری در حین تست از این خودرو گرفته شده است که شکل بدنه‌ی آن را نشان می‌دهد. پریوس 2019 یک کراس اوور در سایزی کوچک و جمع و جور است که با توجه به بازار خودروی امروزی حرکتی هوشمندانه از سوی این شرکت به نظر می‌رسد.

2019 تویوتا پریوس وی

2019 تویوتا پریوس وی

با دیدن اولین تصویر از قسمت جلویی پریوس وی می‌توان متوجه شد که طراحی آن نسبت به نسل قبل کاملا دچار دگرگونی شده و شباهت خاصی نسبت به نسل قبلی دیده نمی‌شود. اما اگر کمی بیشتر دقت کنید متوجه شباهت عجیب آن به لکسس ان ایکس (Lexus NX) خواهید شد. طراحی گلگیرها و ارتفاع بلند بدنه‌ی خودرو آن را کاملا تیدیل به یک کراس اوور می‌کند. تغییر تویوتا پریوس به یک کراس اوور ثابت می‌کند که این خودرو قصد تبدیل شدن به چیزی مثل لکسس ان ایکس (Lexus NX)  را دارد و به‌‌نظر می‌رسد دنباله روی آن در مدلی هیبریدی باشد.

2019 تویوتا پریوس وی

2019 تویوتا پریوس وی

پریوس وی بر پایه‌ي پلتفرم مدولار تویوتا با نام TNGA طراحی شده است. بر اساس این پلتفرم تویوتا پریوس وی سبک و محکم است. این پلتفرم جاذبه‌ی مرکزی را کم می‌کند و با افزایش استحکام خودرو باعث افزایش هندلینگ آن و در نهایت راحتی سواری می‌شود. البته با توجه به این‌که مهندسین در حال تست این خودرو در پیست Nürburgring هستند، احتمال دارد هندلینگ و مکانیک حرکت آن نسبت به آنچه در پریوس وی استفاده خواهد شد بهتر باشد.

معماری جهانی تویوتا در قالب پلتفرمی مدولار تحت عنوان TGNA

معماری جهانی تویوتا در قالب پلتفرمی مدولار تحت عنوان TGNA

هنوز مشخص نیست که نیروی برق این خودرو چگونه تامین خواهد شد اما به احتمال بسیار زیاد تغییراتی در موتور الکتریکی این خودرو لحاظ خواهد شد که همدست موتور 1.8 لیتری چهار سیلندر خطی آن است. همچنین انتظار می‌رود مصرف سوخت آن نیز کمتر از نسل قبل خود باشد.

2019 تویوتا پریوس وی

2019 تویوتا پریوس وی

پریوس وی احتمالا در اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده معرفی خواهد شد اما قطعا به‌عنوان مدل 2019 نام می‌گیرد و استفاده‌ی آن توسط اغلب خریداران در این سال خواهد بود!

نظر شما چیست؟ به نظر شما این تغییر طراحی تویوتا پریوس می‌تواند طرفداران بیشتری را برای این خودروی اقتصادی جذب کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید…

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

چرا خودرو ها همشون قبل از معرفی یه برچسبی چیزی مثل این دارند؟؟؟؟ اینطوری که خیلی ضایع میشه

Peiman

اینطوری که من میبینم چیزی از طراحی مخفی نیست. راه های بهتری هم برای مخفی کردن وجود داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهران ذوالقدر
بازنده ها کسایی هستند که از باختن خیلی می ترسن، اونقدر که حتی امتحانم نمی کنن...