حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل به تازگی گزارش کرد که در حال آماده سازی یک نسخه از Google Home با صفحه نمایش است

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، گوگل

کمپانی گوگل ظاهرا قصد دارد یک نسخه‌ی جدید از اسپیکر هوشمند Google Home را با صفحه نمایش تولید نماید تا کاربران بتوانند ویدیوهای یوتیوب را نیز توسط این اسپیکر مشاهده نمایند، مسیرها را از Google Maps دریافت کنند، صفحات وب را مرور کنند و … . در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گفته می‌شود که این محصول با نام کد “Quartz” در حال تولید است و از آخرین نسخه‌ی نرم افزاری گوگل، ورژن 7.14.15 بهره خواهد برد. بر اساس منابع موجود این اسپیکر هوشمند دارای یوتیوب و مرورگر می‌باشد. در حال حاظر کمپانی آمازون یک اسپیکر هوشمند با نام Echo Show که دارای یک صفحه نمایش 7 اینچی است را به فروش می‌رساند. ماه گذشته کمپانی گوگل برنامه‌ی یوتیوب را از اسپیکر کمپانی آمازون حذف کرد، زیرا این کمپانی امکان اجرای ویدئوها به طور خودکار (Auto Play) از دستگاه خود برداشت.

علاوه بر این، کاربران Echo Show مجاز به اشتراک گذاری ویدئو از یوتیوب نیستند. ماه گذشته نیز کمپانی آمازون Echo دیگری معرفی کرد که این اسپیکر هوشمند نیز دارای یک صفحه نمایش 2.5 اینچی می‌باشد و در تاریخ 19 دسامبر (28 آذر) به طور رسمی عرضه خواهد شد.

Google Home به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از این اسپیکر دستگاه‌های هوشمند خود را در خانه کنترل نمایند و همچنین از آخرین وضعیت آب و هوا نیز مطلع شوند. از سایر ویژگی‌های آن می‌توان به تنظیم آلارم و تایمر نیز اشاره کرد. اضافه کردن یک صفحه نمایش باعث شده است که این اسپیکر هوشمند کارایی بیشتری داشته باشد و همچنین احتمالا در آینده‌ای نزدیک نسخه‌های دیگر این اسپیکر با عناوین Google Home Max و Google Home Mini نیز عرضه شوند.

 

دیدگاه شما در خصوص این اسپیکر هوشمند کمپانی گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

واقعا نیازه صفحه نمایش چرا تا الان نذاشته تعجب میکنم امازون قبلا این کارو کرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h