حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به گفته KGI در روز عرضه 2 تا 3 میلیون آیفون ایکس موجود خواهد بود

تا سوم نوامبر، روز عرضه آیفون ایکس تنها دو هفته باقی مانده است و مشکلات تولید باعث شده تحلیل‌گران اعتقاد پیدا کنند 2 تا 3 میلیون عدد آیفون ایکس در روز عرضه موجود خواهد بود. از آنجایی که  بسیاری از مردم منتظر پرچمدار حقیقی اپل هستند، اپل به موفقیت آیفون ایکس نیاز دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دوربین TrueDepth دلیل این مشکلات شناخته می‌شود اما گزارش KGI ادعا می‌کند که این مشکل رفع شده است. حالا دو قطعه از مدار چاپی با حداقل‌های اپل ( که بسیار سخت گیرانه‌تر از موارد موجود در آیفون 8 هستند )  هم‌خوانی ندارند. آیفون ایکس دارای مدار چاپی انعطاف پذیر برای آنتن است و  KGI این قطعه را مشکل اصلی برای تولید گوشی‌های بیش‌تر می‌داند. قطعات تولیدی Murata تولید کننده‌ای که در ابتدا برای تولید اکثریت این آنتن‌ها انتخاب شده بود نمی‌توانند با حداقل‌های اپل هم‌خوانی داشته باشند بنابراین تولید کننده دیگری پیدا شده است اما تا سرعت بخشیدن به تولید این قطعات زمان نیاز است.

دومین قطعه مشکل ساز دیگر مدار چاپی برای دوربین عریض آیفون است. آیفون ایکس از مدارهای جداگانه‌ای برای دوربین تله فوتو و عریض استفاده می‌کند  و این مدارها با سرعت کمی تولید می‌شوند.

KGI اعتقاد دارد که سرعت تولید در ماه نوامبر افزایش پیدا خواهد کرد و به اپل اجازه ارسال تعداد زیادی از آیفون ایکس را می‌دهد. در هر صورت این مشکلات باعث شده تخمین تعداد آیفون ایکس‌هایی که قرار است ارسال شوند  از 30-35 میلیون واحد به 25-30 میلیون واحد کاهش پیدا کند.انتظار می‌رود که سرعت تولید آیفون ایکس در ماه نوامبر 50 درصد افزایش پیدا کند بنابراین سال 2018 سال بهتری برای اپل خواهد بود.

نظر شما درباره کم‌بود احتمالی آیفون ایکس در روز عرضه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

خیلی کمه بابا با این میزان تقاضا نمیشه که

Sajad

اپل با معرفی آیفون ۱۰ و طراحی تکراری آیفون ۸ و ۸ پلاس ریسک بزرگی کرد. از طرفی این دوتا گوشی فروش کمتری دارن و از اون طرف هم آیفون ۱۰ آماده فروش نیست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید