حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت شیلد انویدیا (NVIDIA Shield) بروزرسانی اندروید 8 (Oreo) را دریافت نخواهد کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، برندهای مطرح فناوری، تبلت

تبلت‌ها یکی از انتخاب‌های افرادی است که دائما نیاز به استفاده از یک صفحه‌نمایش‌های بزرگ دارند و صفحه‌نمایش‌های کوچک برای کار و فعالیت آن‌ها ممکن است مناسب نباشد، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر در بازار گجت‌های هوشمند، به دنبال یک تبلت اندرویدی باشید، بی شک انتخاب‌های بسیار محدودی پیش روی شماست، علاوه بر سامسونگ، تنها شرکتی که در چندین سال گذشنه با تبلت‌های خود درخشش خاصی را نسبت به سایرین داشته و محصولات برجسته‌ای را به بازار عرضه کرده است، شرکت انویدیا (NVIDIA) بوده که محصولاتی همچون تبلت شیلد (Shield Tablet) و تبلت شیلد کی 1 (Shield Tablet K1) را عرضه کرده است.

shield tablet and tablet k1

البته باید این را اضافه نمود که تبلت شیلد (Shield Tablet) و تبلت شیلد کی 1 (Shield Tablet K1) به هیچ وجه محصولات جدیدی نبوده و به ترتیب در سال‌های 2014 و 2015 به بازار عرضه شده‌اند. اما هنوز هم با وجود اینکه قدیمی هستند، گزینه‌های مناسبی در بازار می‌باشند. خبری که جدیدا در مورد آن‌ها منتشر شده، این است که متاسفانه این دو تبلت جدیدترین نسخه اندروید یعنی نسخه 8 (Oreo) را دریافت نخواهند کرد.

مانوئل گازمن (Manuel Guzman) که کارمند بخش تضمین کیفیت شرکت انویدیا (NVIDIA) است، اخیرا طی یک توئیت یکی از کاربران توئیتر از وی پرسیده بود که آیا این دو تبلت یعنی تبلت شیلد (Shield Tablet) و تبلت شیلد کی 1 (Shield Tablet K1)، به جدیدترین نسخه اندروید بروز خواهند شد یا خیر و وی در جواب این کاربر گفته است که بروزرسانی اندروید 8 (Oreo) برای این دو تبلت عرضه نخواهند شد و ما در حال انجام بروزرسانی اندروید 7 (Nougat) برای این دو تبلت هستیم.

توئیت مانوئل گازمن

این در حالی است که هنوز این دو تبلت در حال دریافت بروزرسانی اندروید 7 (Nougat) هستند، در هر حال این خبر بسیار ناراحت‌کننده خواهد بود، مخصوصا برای کاربران و خریداران و طرفداران این دو تبلت محبوب بازار، در هر حال این سنتی قدیمی در بروزرسانی‌ برای گجت‌های اندوریدی است، یعنی دو سال پشتیبانی که البته اگر این دو سال به 3 سال یا 4 سال ارتقا یابد (همانند محصولات اپل)، جای بسی خوشحالی خواهد داشت. همانند دیگر دستگاه‌های شرکت انویدیا (NVIDIA)، کاربران باید منتظر بمانند تا بروزرسانی اندروید 8 (Oreo) برای شیلد تی‌وی (Shield TV) عرضه گردد.

علی کانی (Ali Kani)، مدیر کل شرکت انویدیا (NVIDIA)، چندی پیش در ماه آگوست میلادی اظهار نظر کرده بود که ما به دنبال قابلیت‌ها و ویژگی‌های ممتاز و هیجان‌ انگیزی برای اندروید 8 (Oreo) هستیم که به زودی به شیلد تی‌وی (Shield TV) افزوده خواهد شد، همچنین باید گفت که شیلد تی‌وی (Shield TV) به تازگی دسترسی به دستیار شخصی گوگل را به دست آورده است و ما آینده‌ای روشن را برای محصولات خود پیش‌بینی کرده‌ایم.

با توجه به گفته‌های اخیر مدیر کل شرکت انویدیا (NVIDIA) ، به نظر می‌رسد که این شرکت از آینده خود مطمئن است و شاید در آینده محصولاتی متفاوت‌تر از پیش به بازار عرضه کند و سیاست‌هایی را در پیش گیرد که نهایتا به سود کاربران باشد.

 

نظر شما کاربران ترنجی در این باره چیست؟ آیا از محصولات شرکت انویدیا (NVIDIA) استفاده کرده‌اید یا قصد دارید استفاده کنید؟ به نظر شما دو سال پشتیبانی نرم‌افزاری کافی است یا باید شرکت‌های مختلف از جمله  شرکت انویدیا (NVIDIA) مدت زمان بیشتری را برای پشتیبانی در نظر بگیرند؟ نظرات خود را در بخش نظرات ب ما در میان بگذارید.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان