حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در iOS 11 می‌توانید بدون استفاده از دکمه‌ی پاور، آیفون و آیپد خود را خاموش کنید

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، ترفندهای تلفن‌همراه

آیا تاکنون این اتفاق برای شما افتاده که به دلیل خراب شدن دکمه‌‌ی پاور گوشی آیفون و یا آیپد خود نتوانید دستگاه خود را خاموش کنید؟ درادامه با ترنجی همراه باشید.

در گوشی‌های آیفون برای Restart کردن این گوشی‌ها می‌توانید از دکمه‌های Home و پاور، گوشی خود استفاده نمایید ولی این موضوع در مورد آیفون 7 که کلید Home مکانیکی ندارد صدق نمی‌کند و نمی توانید گوشی خود را به این روش Restart نمایید.
به طورکلی در گوشی‌های آیفون برای خاموش کردن دستگاه باید به مدت 3 ثانیه کلید پاور گوشی را نگه داشته تا بتوانید دستگاه خود را خاموشی نمایید ولی اگر کلید پاور گوشی شما سفت شده باشد و یا کار نکند (مشکلی که بسیاری از گوشی‌های آیفون دارند) چه کاری باید انجام دهید؟! آیا راهی به غیر از استفاده از دکمه‌ی پاور سراغ دارید؟

خب، همیشه می‌توانید گوشی هوشمند خود را تا زمانی که شارژ آن به پایان نرسیده است، استفاده کنید و پس از اتمام شارژ گوشی شما به طور اتوماتیک خاموش خواهد شد ولی اگر نخواهیم تا زمان اتمام شارژ گوشی آیفون خود صبر کنیم باید به دنبال یک راه حل دیگر برای خاموش کردن آن‌ها باشیم.

در سیستم عامل iOS 11 یک روش نرم افزاری وجود دارد که بدون استفاده از دکمه‌ی پاور بتوانید دستگاه‌های اپل خود را خاموش نمایید. برای این کار باید به مسیری که برایتان به صورت گام به گام شرح می‌دهیم، بروید.

Settings > General > Shut Down (in blue font on bottom) > Slide power button to the right

در iOS 11 می‌توانید بدون استفاده از دکمه‌ی پاور، آیفون و آیپد خود را خاموش کنید

علاوه بر خرابی و یا مشکل شکستن یا سفت شدن دکمه‌ی پاور، شاید دلایل دیگری نیز وجود داشته باشد که نتوانید از آن برای خاموش کردن دستگاه خود استفاده کنید. اگر از سیستم عامل iOS 11 استفاده می‌کنید، اکنون این مسئله برای شما برطرف شده است و به راحتی می‌توانید از طریق قابلیتی که به صورت نرم افزاری تهیه شده است، استفاده نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alionel

خب بعدش چه جوری روشنش کنیم؟ 🙂

Peiman

چطوری روشنش کنند اونوقت؟؟

Sajad

این یه حالت خاصه. چندان پیش نمیاد که لازم باشه آدم بهش فکر کنه. در هر حال اگه به مشکل برخوردین اینم در نظر داشته باشید.

Mortazavi

به نظرم قابلیت فوق‌العاده ایه که در مواقع خاص منجی مون میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h