حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتایج تست باتری ال‌جی V30 منتشر شد؛ پیشرفت قابل توجه نسبت به نسل قبلی

ال‌جی در نمایشگاه IFA پرچمدار جدید خود یعنی V30 را معرفی کرد درحالی که یکی از بزرگترین مشکلات گوشی‌های هوشمند این شرکت میزان عمر باتری آن‌ها بود. اما این‌بار نتایج تست باتری این گوشی هوشمند یک ارتقا بزرگ را نسبت به نسل‌های قبلی خود نشان می‌دهد و حاکی از رفع این مشکل توسط شرکت کره‌ای می‌باشد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

نتایج تست باتری V30 نشان دهنده‌ی این است که این دستگاه بیشترین طول عمر باتری را در میان دیگر پرچمداران ال‌جی تاکنون داراست و اختلاف قابل توجهی با نسل‌های قبلی خود دارد. با نگاهی به ظرفیت باتری این گوشی هوشمند و نسل‌های قبلی آن متوجه می‌شویم که اختلاف زیادی بین آن‌ها وجود ندارد.

تست باتری گوشی هوشمند ال‌جی V30

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این گوشی هوشمند عمر باتری معادل با 9 ساعت و 34 دقیقه دارد و بیش از 3 ساعت با نسل قبلی خود یعنی V20 اختلاف دارد که یک پیشرفت بسیار خوب و قابل توجه را نشان می‌دهد. V30 به خوبی می‌تواند یک روز کاری را دوام بی‌آورد و اگر از آن زیاد استفاده نکنید، می‌توان گفت که یک روز و نیم هم می‌تواند شارژدهی کند.

شارژ

عدم ارتقای زیاد در ظرفیت باتری به خوبی نشان می‌دهد که این پیشرفت بیشتر به خاطر بهبودهای نرم‌افزاری است و ال‌جی سعی کرده تا بیشتر از قبل به صرفه‌جویی در مصرف بپردازد. در بخش شارژ شدن نیز این گوشی هوشمند با نسل‌های قبلی خود متفاوت است و مدت زمان بیشتری طول می‌کشد تا ظرفیت باتری آن تکمیل گردد در حالی که دیگر پرچمداران ال‌جی در این بخش عملکرد بهتری داشتند و کاربر زمان کمتری را صرف شارژ شدن آن‌ها می‌کرد.

زمان مورد نیاز برای شارژ

همانطور که مشاهده کردید، ال‌جی V30 برای شارژ کامل به 1 ساعت 48 دقیقه زمان نیاز دارد و این افزایش 22 دقیقه را نسبت به نسل قبلی این گوشی هوشمند نشان می‌دهد که البته باتوجه به افزایش 100 میلی آمپری باتری قابل قبول است. گوشی هوشمند V10 در این قسمت اختلاف قابل توجهی را با دیگر رقبا به وجود آورده و تنها در عرض 65 دقیقه شارژ می‌شود که متقابلا شارژدهی بسیار پایینی هم دارد.

نظر شما چیست؟ مایل به خرید گوشی هوشمند ال‌جی V30 هستید؟

 

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

پیشرفتش خوبه اگه در شرایط عملی هم بتونه همچین نتیجه ای بگیره. فقط این نمودارها به نظرم یکم ایراد داره. جای S8 و S8 پلاس انگار جابجا شده تو هر دو نمودار.

ahmad

عالی

Phinkeralexis

جیگرتو وی 30

Phinkeralexis

دوستات اصلا کاری به این تستا ندارمو همینجوری برای طراحی قشنگش گفتم

Peiman

خیلی پیشرفت خوبی برای الجی.

Pouya

بعد از جی ۲ اولین گوشیه الجیه که نظرمو جلب کرده هر چند جی ۴ رو هم خیلی دوس داشتم اما مشکلاتش(بردسوزی بوت لوپ)خیلی زیاد بود که تو جی ۶ و این من تاحالا نشنیدم

mTAAHAAm

چرا وارد کشور نمی شه?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی