حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلگرام نسخه 4.4 منتشر شد: مدیا پلیر بروزرسانی شده، زبان‎‌های جدید و لایو لوکیشن

تلگرام به تازگی به نسخه 4.4 آپدیت شده است و این نسخه، یک آپدیت بزرگ محسوب شده و تغییرات مهمی را به دنبال دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اولین تغییر مهم یک مدیا پلیر جدید و بروزرسانی شده‌است که ارسال و دریافت فایل و موزیک در تلگرام را آسان و سریع تر کرده و پشتیبانی بهتری برای پخش آهنگ در تلگرام برای کاربر فراهم می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی های جدید که اکنون به این اپلیکیشن موبایل تلگرام اضافه شده است قابلیت Live Location است که با استفاده از این قابلیت می‌توانید در هر زمان و در هر مکانی که به اینترنت دسترسی دارید مکان دقیق خود را در گروه ها به اشتراک بگذارید. این ویژگی زمانی که در حال حرکت هستید و می‌خواهید آدرس دقیق خود را به فردی بدهید بسیاردقیق و مفید است.

پس این بروزرسانی مدیا پلیر جدید و به روزرسانی شده ، قابلیت لایو لوکیشن و زبان های جدید را ارایه می‌دهد. برای استفاده از بخش لایو لوکیشن کافی است به بخش Location رفته و عبارت Share My Location را انتخاب کرده و برای افرادی که می خواهید ارسال کنید. البته اگر در گروه ها محل زندگی خود را به اشتراک بگذارید و کاربران دیگر نیز این کار را انجام دهند تمامی مکان ها به صورت یک نقشه کامل برای شما به نمایش در خواهد آمد.

باید بگوییم که زبان های اندونزیایی، فرانسوی، روسی و اکراینی نیز به زبان های پشتیبانی شده توسط تلگرام افزوده شده‎اند و زبان های این اپلیکیشن به 13 عدد رسیده است. تلگرام اعلام کرده است که زبان فارسی نیز بزودی اضافه خواهد‌شد. شما هم اکنون می توانید نسخه جدید تلگرام را از طریق گوگل پلیو اپ استور دریافت کنید و از آخرین آپدیت این پیام رسان لذت ببرید.

نظر شما چیست؟ آیا تلگرام پیام رسان اصلی برای شما محسوب می شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

طراحی داخلیشم یکم تغییر کرده مثلا وقتی ریپلای میکنی یکم عوض شده

Peiman

من از موبوگرام استفاده میکنم و دسته بدنی اون به کانال ها گروه سوپر گروه و… رو ترجیح میدم در غیر اینصورت تلگرامم خیلی شلوغ میشه و کاملا گیج میشم

Peiman

* دسته بندی

Mortazavi

جالب اینجاست هر ویژگی تلگرام میزاره قبلا موبوگرام داشته، یعنی موبوگرام یه تقلید کلی و بزرگ از تلگرام هست ولی الان تلگرام داره تو مسائل کوچکتر از موبوگرام تقلید میکنه
این است جوان ایرانی??

ahmad

بهت پیشنهاد میکنم از موبوگرام استفاده نکنی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم