حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل هوآوی آنر 7 ایکس (Honor 7X) در GeekBench دیده‌شد؛ پردازنده کایرین 659 همراه با 4 گیگابایت رم

همان طور که می‌دانیم هوآوی معرفی آنر 7 ایکس را در تاریخ 11 اکتبر یعنی 19 مهر تایید کرده‌است. به نظر می‌رسد عملکرد این موبایل قبل از معرفی بررسی شده‌است و اکنون نتایج این آزمایش در وبسایت گیگ بنچ دیده شده‌است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

یک گوشی هوشمند با نام هوآوی BND-AL10 در لیست بنچمارک مشخص شده‌است. شایعات نشان می‌دهند که این موبایل با اسم کد Bond نامگذاری شده‌است و گواهی 3C این موبایل دو مدل متفاوت BND-AL10 و BND-TL10 را نشان می‌دهد. هم چنین فهرست گیگ بنچ نشان داده‌است که این موبایل اندروید 7.0 نوقا را اجرا می‌کند وقدرت این موبایل نیز از یک پردازنده 8 هسته ای همراه با 4گیگابایت رم تامین می‌شود. گزارش‌های قبلی نشان می‌دهند که این موبایل از پردازنده کایرین 659 بهره خواهد‌برد.

این موبایل در  آزمون بخش تک هسته ای امتیاز 909 و در  آزمون بخش چند هسته امتیاز 3159 را به دست آورده‌است که با توجه به نتایج، انتظار معرفی موبایل میان رده‌ای را از سوی هوآوی داریم. باید بگوییم که کایرین 659 نسخه ی پیشرفته و ارتقا یافته از پردازنده کایرین 658 است که اکنون در موبایل های هوآوی پی 10 لایت و هوآوی نوا Youth استفاده می‌شود.

اخیرا موبایل هوآوی آنر 9i که به نام های دیگر هوآوی نوا 2i و Maimang 6 شناخته می‌شود نیز، قدرت خود را از پردازنده کایرین 659 تامین می‌کند. این پردازنده با معماری 16 نانومتری ساخته‌شده و دارای 4 هسته Cortex A53 با قدرت 2.36 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex A51 با قدرت 1.7 گیگاهرتز می‌باشد. هم چنین پردازشگر گرافیکی ( GPU ) این موبایل Mali T830 MP2 می باشد.

از آن‌جایی که این موبایل دو روز دیگر معرفی خواهد‌شد انتظار داریم با دوربین اصلی دوگانه با موبایل Xiaomi Mi 5X در بازارهای جهانی رقابت کند. همانند آنر 6 ایکس احتمالا این موبایل نیز در بازارهای جهانی و در خارج از کشور چین نیز در دسترس مشتریان برای خرید خواهد‌بود.

نظر شما چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم