حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: مقایسه سه دستیار صوتی بیکسبی، سیری و گوگل اسیستنت

گوشی‌های هوشمند یکی از مهم‌ترین وسایل امروزی انسان تبدیل شده‌اند. همانطور که از اسم هوشمند می‌تواند حدس زد، باید انتظار کار‌های پیشرفته را از تلفن‌همراه داشته باشیم. شرکت‌های فناوری برای برآورده کردن این خواسته دست به ساخت دستیار‌های صوتی کردند که تا به امروز موفقیت زیادی را داشته‌اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شرکت اپل با ارائه دستیار صوتی سیری، توانست مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کند. همچنین شرکت کره‌ایه سامسونگ امسال از دستیار صوتی قدرتمند خود با نام بیکسبی رونمایی کرد که طی این مدت زمان کوتاه، بهبود و عملکرد خارق‌العاده‌ای را نشان مصرف‌کننده‌های خود داده است. گوگل اسیستنت نیز نیاز به معرفی ندارد و همه می‌دانیم که دستیار صوتی هوشمند گوگل می‌باشد.

اما در دنیایی که به زودی بیشتر کار‌‌‌ها به دستیار‌های صوتی واگذار می‌شود، برنده مبارزه در بین دستیار‌‌های صوتی چه کسی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

بیکسبی تو کنترل عملکردهای گوشی فوق العاده س. گوگل اسیستنت هم سرعت خیلی بالایی تو سرچ داره.

Peiman

از نظر سرعت دستیار گوگل و اپل بهتر بودند اما بیکسبی هر کاریو برات انجام میده چیزی ک دستیار های اپل و گوگل تواناییشو ندارند

Phinkeralexis

اتفاقا اگه چشات واقعا سالم بود که میدیدی که سرعت و دقت عملکرد گوگل اسیستنت کمی بهتر از بیکسبی و سیری آیفون بود ولی در کل گوگل اسیستنت هوش مصنوعیش تکامل یافته تره و به خصوص از زبان های بیشتری پشتیبانی می. کنه. ولی بعدشم بیکسبی هم عملکرد خوبی داره و در آخرم با کمی فاصله با بیکسبی سیری تو هم رده سومه

Peiman

خودت فهمیدی چی گفتی؟؟ اصلا معلومه با خودت چند چندی؟؟؟هر وقت تکلیفت با خودت مشخص شد بیا حرف بزن

Phinkeralexis

تورو سننه. آره فهمیدم چی گفتم من میگم در مجموع هوش مصنوعی گوگل اسیستنت بهتر از بیکسبی ضمنا اونی که با خودش درگیره تویی

Phinkeralexis

تو چی میگی آره فهمیدم چی گفتم من میگم در مجموع هوش مصنوعی گوگل اسیستنت بهتر از بیکسبی ضمنا اونی که با خودش درگیره تویی

Peiman

خب اگه با خودت در گیری نداشتی ریپلای نمی‌کردی منم گفتم سرعت اسیستنت بالاس ولی بعضی از کارها ک بیکسبی انجام میده رو اسیستنت نمی تونه ک تو ویدیو مشخص بود .( باز بر میگرده به سلامت چشم)

Phinkeralexis

وقتی یکی مثل تو چرت و پرت میگه أدم مجبوره که جوابشو بده بعدشم تو اصلا یه چیز دیگه گفتی تو گفتی که اکثر کارهای بیکسبی می کنه گوگل اسیستنت نمی تونه بکنه و در واقع منظورت این بود که خیلی از گوگل اسیستنت سرتره که این حرف اشتبایت چون در مجموع موتوز هوش مصنوعی گوگل اسیستنت تکامل یافته تر از بیکسبی که فقط دو سه زبانو پشتیبانی می کنه حتما متظورت اینه که چون دکمه بیکسبی رو ندت 8 داره بهتره بعدشم تو ویدئو کجاش مشخص بود که یه سری کارهایی که بیکسبی می کنه رو گوگل اسیستنت نمی تونه بکنه اونیم که کوره خودتی نفهم

Peiman

خیر عزیزم تو مشکل داری. میخوای دیده بشی با چرت و پرت های ک میگی در جواب کامنت های کاربرا. این خصلت تو نوجوان هایی ک هم سن تو هستن زیاده. دلیلشم اینه ک کسی تو رو به اونجاشم هم حساب نکرده و الان عقده ایی شدی و میخوای خودتو نشون بدی. به خاطر همینه که کامنت هات اکثرا با فوش و توهین همراه.

Peiman

در اصطلاح میگن لات مجازی . کسی تو دنیای واقعی هیچ پخی نیست. اگرم با کامنت کسی مخالفی باید با دلیل و مودبانه بیان کنی نه با توهین ک گفتم دلیلش چیه

Phinkeralexis

@دیگه خیلی داره روت زیاد میشه بچه جیگول اونی که به قول خودت به اونجامون نمی گیرن تو و امثال توهه من تو رو حتی به عنوات کارگر و حمالم قبول نمی کنم من تو عالم واقع هیجی نیستم تو اگه می دونستنی من کیم هیچ وقت همچین مزخرفیاتو نمی گفتی بعدشم من با هر کسی به اندازه لیاقتش حرف میزنم لیاقت تو و امثال تو هم همینجور جواب شنیدن بعدشم من کجا اکثر کامنتان فوش توشه پس چرا با بقیه خوب حرف زدم فقط با دو سه نفر برخورد کردم؟

parsavalaei

بيكسبي تو كار با خود موبايل قابليت هاي بهتره و گوگل اسيستنت توي هوش مصنوعي و سرعت
مهم ترين نكته اينه كه جفتشون روي اس٨ و نوت ٨ و احتمالا سري A امسال سامسونگ هستند كه يك برتري بززگه

siavash-t

فارغ از نتیجه به نظر من بهتر بود یه نفر که درست انگلیسی حرف می زنه این تست رو انجام می داد. با لهجه ای که افراد هندی دارند، تو مکالمات عادی انسان با انسان زور متوجه میشی چی می گن، چه برسه به دستیار گوشی ها که مصنوعی هستند! این یه نظر شخصیه. دوستان سخت نگیرند!
ولی تو تست تقریبا یه جور بودند بعضی فرمانها رو بیکسبی تونست انجام بده، در حالی که دو تای دیگه نتونستند، ولی در عوض دو دستیار دیگه سرعت تشخیص بالاتری داشتند و زودتر واکنش نشون می دادند. ولی به هر حال فرقی به حال ما ایرانیها نداره. چون زبانمون انگلیسی نیست و اینکه یه جورایی برای ما هم کار نمی دهند…

mega08

اینو موافقم خیلی لهجه ی داغونی داشت . ولی با این حال اونا متوجه میشدن. تا حالا هندی ندیدم بتونه بدون لهجه حرف بزنه .

mega08

سرعت بیکسبی ب مراتب کمتر از دوتای دیگس. ولی تو ویدئو هایی که ازش دیدم . خیلی خوب به هر دستوری جواب میداد. بعدش نسبت به به سری و اسیستنت نوپا تره . هنوز مونده تا پیشرفت کنه با این حال کارش خوب بود. دیگه گوگل اسیستنت که جای خود داره . خیلی پیشرفتس. بیگ دیتا و دیتا بیس فوق العاده ای داره. با سیری کار نکردم. نمیتونم نظر بدم. من از کورتانا ی مایکروسافتم خوشم میاد خانوم خوبیه. کاش ی گوشی که الکسای آمازونو داشتم تو این مقایسه بود . خیلی دوس دارم ببینم اون در چ حدیه

mega08

@Phinkeralexis

چتونه شماها . انقد فوشو توهین مگه جاش اینجاس . ب خاطر ی چیز کوچیک می پرید به هم. واقعا ارزش داره ؟. تقریبا از اوایل تاسیس ترنجی باهاش همراه بودم. ب خاطر این چیزاش بود که دیگه سمت کامنتا نمیرفتم. اون موقع با معزز درگیر بودیم حالا ی عده دیگه.
بخدا ارزش نداره . 3تا کمپانی قدرت نمایی میکنن. شما به هم توهین میکنید!!
آقای @Phinkeralexis .
تازه واردی به این سایت یا نه نام کاربریتوتغییر دادی . ؟ داش من شروش کننده شما بودی با ی کنایه و تیکه ی بیجا . ینی چی چشات سالم بودو.. ایشون ب شما چیزی گفت که بدون هیچ حرفی ی چیزی پروندی !!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji