حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: مقایسه ویدیویی کوتاه میان گوگل پیکسل 2 و آیفون 8

با معرفی نسل جدید گوشی‌های هوشمند پیکسل و همچنین آیفون‌های سری جدید قصد داریم تا به مقایسه نماینده دو رقیب سرسخت این صنعت یعنی گوگل و اپل بپردازیم و ببینیم کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گوگل پیکسل 2 همانند دیگر گوشی‌های پرچمدار اندرویدی به پردازنده هشت هسته‌ای قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 835 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم تجهیز شده است تا در کنار اندروید نسخه 8 اوریو عملکرد بی‌نقص خود را تضمین کند. این دستگاه برخلاف نسخه بزرگترش یعنی پیکسل 2 ایکس‌ال از نمایشگر 5 اینچی امولد با وضوح FullHD بهره برده و دارای نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 67.9 درصدی است. وظیفه تامین انرژی مورد نیاز این سخت‌افزار قدرتمند را باتری با ظرفیت 2700 میلی‌آمپر بر عهده دارد تا بتواند در طی روز شما را از شارژ مجدد بی‌نیاز سازد. از دیگر مشخصات این پرچمدار نیز می‌توان به دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/1.8، بلندگوهای استریو، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی و کسب گواهی IP67 اشاره کرد.

در طرف دیگر آیفون 8 به عنوان نماینده اصیل کوپرتینویی‌ها حاضر شده است. این گوشی هوشمند که به پردازنده قدرتمند A11 و 2 گیگابایت حافظه رم مزین شده به طور پیشفرض آخرین نسخه از سیستم عامل این کمپانی یعنی iOS 11 را اجرا می‌کند. با این حال این دستگاه برخلاف برادر بزرگ‌ترش آیفون 8 پلاس از دوربین دوگانه بی‌بهره بوده و طبق سنت گذشته از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی بهره برده است. از دیگر مشخصات این دستگاه نیز می‌توان نمایشگر 4.7 اینچی IPS با رزولوشن 1334 در 750، گواهی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP67، دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی و بلندگوهای استریو را نام برد.

برای مقایسه بهتر مشخصات این دو پرچمدار، شما را به تماشای این مقایسه ویدیویی کوتاه دعوت می‌کنیم:

[aparat id=”fxl31″]

شما میان گوگل پیکسل 2 و آیفون 8 کدام را انتخاب می‌کنید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

من پیکسل ۲ رو ترجیح میدم هر چند طراحی هیچکدوم رو قبول ندارم هر دو هم حاشیشون زیاده هم انصافا با طراحی پشت پیکسل کنار نمیام اما کلا با اندروید راحت ترم تا ios (گرچه اینا همشون سلیقه ایه) همچنین پیکسل دوربین بهتری هم داره طبق dxo

ahmad

قطعا با توجه به سلیقه و نیازهام آیفون رو ترجیح میدم اما نه آیفون ۸ بلکه شاهکار اپل یعنی آیفون ایکس

Mortazavi

بنظرم انتخاب بین این دو گوشی یعنی انتخاب بین دو سیستم و راه مختلف.
من قطعاً پیکسل رو بخاطر اندروید و دوربین خوب ترجیح میدم ولی طراحی آیفون8 رو خیلی بیشتر دوست دارم

Peiman

طراحی خرد حاشیه های زیادی داره اما طراحی آیفون خیلییی بهتره و علاوه بر اون ۴ تا ۵سال پشتیبانی میشه ک فکر میکنم آیفون ۸ گزینه خیلی بهتریه

Peiman

* طراحی هردو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا