حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آذری جهرمی: به اپراتورها پیشنهاد داده‌ام که در اماکن عمومی اینترنت رایگان در اختیار مردم قرار دهند

نوشته

6 سال قبل | 12 دیدگاه | اخبار، اخبار داخلی

آذری جهرمی در آخرین پست خود در اینستاگرام گفت: به اپراتورهای اینترنتی پیشنهاد کردم در اماکن عمومی مانند پایانه های مسافربری، فرودگاهها و ایستگاههای قطار، ورزشگاهها، فروشگاههای بزرگ و اماکن مذهبی، خدمات اینترنتی را تا حجم معینی از طریق توسعه شبکه های وای فای به صورت مجانی در اختیار مردم قرار دهند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این خصوص گفت:

به اپراتورهای اینترنتی پیشنهاد کردم در اماکن عمومی مانند پایانه های مسافربری، فرودگاهها و ایستگاههای قطار، ورزشگاهها، فروشگاههای بزرگ و اماکن مذهبی، خدمات اینترنتی را تا حجم معینی از طریق توسعه شبکه های وای فای به صورت مجانی در اختیار مردم قرار دهند. این کار هم برای آنها یک تبلیغ موثر است و هم در دراز مدت باعث افزایش درآمد برای آنهاست و همچنین با کاهش بار روی شبکه اپراتورهای همراه باعث بهبود کیفیت شبکه همراه در مراکز تجمع مردم خواهد شد.

البته این مهم نیازمند حمایت ویژه مدیران این اماکن عمومی و به اشتراک گذاری مکان لازم و برق برای نصب تجهیزات ارائه سرویس است چرا که برقراری این خدمت باعث رفاه بیشتر بازدید کنندگان از این مراکز عمومی خواهد شد. انتظار دارم اپراتورها لیست مراکز پوشش داده در این طرح را از طریق وب سایت خود به اطلاع عموم مردم برسانند و همچنین به این مهم نیز توجه کنند که ایران صرفا تهران نیست.

نظر شما در این رابطه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

ببخشید. اشتباها جای اماکن نوشته اید امکان.

Peiman

«همچنین به این مهم نیز توجه کنند که ایران صرفا تهران نیست.»
همین ک گفتند???

siavash-t

بالاخره یه مسئول یه صحبت درست کرد!

ahmad

در بخش فناوری و اینترنت الان اختلاف زیادی بین تهران و سایر نقاط نیس حتی من تست گرفتم سرعت اینترنت 4جی شهر ما یکی از بهتریناس

Peiman

بحث من فقط سر اینترنت نیست. تو خیلی از موارد خیلی از شهر ها با تهران اختلاف وحشتناکی دارند و این واقعا ناراحت کنندس

siavash-t

فکر می کنم اینی که شما فرمودید تنها به منطقه مربوط نیست، بلکه تعداد مصرف کننده از ظرفیت شبکه هم هست. به نظرم شبکه های تلفن همراه هم مثل شرکت های ارائه کننده اینترنت و خطوط نسبتا قدیمی تلفن دارای ظرفیت معینی هستند که شرکت ها بیشتر از ظرفیت عهده دار سرویس دهی به مشترکین می شوند و این مشکلات به وجود میاد. الان هم به نظر من بهتر بود که اپراتور ها میزان کیفیت شبکه رو بالا می بردند، تا اینکه به فکر این باشند که کدومشون زودتر 4G یا 4.5G رو ارائه کرده یا کدوم شرکت زودتر در کشور به ۵G دست پیدا می کنه، در حالی که در حال حاضر در مقایسه با بعضی کشورها همین شبکه ها یا کیفیت و سرعت پایین تری دارند و یا اینکه کیفیت و سرعت مناسبی دارند، ولی قیمت ها بالا هستند. مثلا من خودم تا حالا از همراه اول بسته اینترنت روزانه نخریدم! و برام عجیبه که چرا یه متر و میزانی برای قیمت گذاری اینترنت نداریم! نمی دونم چطوری یه شخص یا یه شرکت می تونه تصمیم بگیره که یه بسته ۲۰۰ مگی روزانه (که اون هم اگه برید دقیق جزییات رو ببینید ۱۰۰ مگش شبانه است!) رو ۴۰۰۰ تومن قیمت گذاری کنه!

siavash-t

اینترنت تنها یه مورد از تفاوتهای بین تهران و بقیه شهرها و شهرستان هاست. من این مورد رو به عنوان مثال تو این پست گفتم.

Mortazavi

خیلی جالب جناب جهرمی که انقدر حرف و حدیث پشت سرش بود یکی از بهترین وزرای این دولت شده

Peiman

والا هنوزم حرف و حدیث زیاده در موردش. باید دید عمل می‌کنه یا فقط وعده میده

Mortazavi

امیدوارم ایشون به عنوان یه جوان جنگنده بتونند به وعده هاشون عمل کنند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com