حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل‌باد، هدفون‌های بی‌سیم گوگل معرفی شدند

ایربادهای برند گوگل در راه هستند. شرکت گوگل در کنفراس سخت افزاری سالانه‌ی خود از اولین هدفون بیسیم خود به نام Pixel Buds رونمایی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پیکسل‌ باد با طراحی دایره‌وار خود از ژست‌های حرکتی مانند کشیدن و یا لمس کردن برای تعویض موسیقی در حال پخش، پاسخ دادن به تماس‌های دریافتی،  و یا تنظیم سطح صدای خروجی پشتیبانی می‌کند. با لمس ایرباد سمت راست دستیار صوتی گوگل فعال می‌شود که می‌توان از آن برای فهمیدن مسیر، تنظم یاد‌آوری، و یا دسترسی به موسیقی و پیام‌ها استفاده کرد.

همانند گوشی‌های هوشمند پیکسل، پیکسل باد در سه رنگ سیاه، سفید، و آبی عرضه می‌شود و قیمت آن 159 دلار است.

به گفته گوگل محفظه محافظ ایربادها می‌تواند تا چند بار آن‌ها را شارژ نماید.با هر بار شارژ می‌توان به مدت 24 ساعت از ایربادهای گوگل استفاده کرد. همانند ایرپادهای اپل، می‌توان با داشتن اندروید 7.0 و یا بالاتر به راحتی با استفاده از ویژگی Fast Pair این هدفون‌ها به گوشی هوشمند متصل کرد.

در حالی که ایرباد با هر دستگاه دارای بلوتوث کار می‌کند، دارندگان گوشی هوشمند پیکسل از امکانات بیشتری برخوردار هستند: به گفته گوگل این مصرف کنندگان می‌توانند از ترجمه همزمان مکالمات بهره ببرند. این افراد می‌توانند با ایرباد صحبت کرده سپس از طریق بلندگوهای گوشی هوشمند متن گفته شده به زبان مقصد پخش می‌شود، و یا عملیاتی بالعکس. تعداد زیادی از پروژه‌های با کمک مردمی در صدد انجام این کار بوده‌اند اما موفق نشده‌اند، شاید گوگل بتواند کاری که دیگران نتوانستند انجام دهند را انجام دهد.

تنها شرکت Bose قبل از گوگل محصولی با وجود دستیار صوتی گوگل درون خود معرفی کرده است. هدفون QC 35 II  در اطراف گوش جای می‌گیرد و دارای دکمه‌ایی برای فراخوان دستیار صوتی گوگل است، البته می‌توان این دکمه را برای تنظیم وضعیت نویز کنسلینگ استفاده کرد. هدفون ساخته شده توسط این شرکت قیمتی معادل با 349.95 دلار دارد و وِیژگی ترجمه همزمان را ندارد.

قبل از معرفی هدفون شرکت Bose پیش بینی شده بود که از دستیار صوتی در هدفون‌ها استفاده می‌شود. برخی از کدهای مربوط به آخرین نسخه از دستیار صوتی گوگول به Bisto اشاره داشتند و جزییاتی از آن را فاش کردند. در یکی از کدها گفته شده بود که: هدفون شما دارای دستیار صوتی است، از آن سوالی بپرسید. به آن بگویید که کاری انجام دهد، این دستیار صوتی مخصوص خودتان است.

حال که دو شرکت گوگل و Bose از هدفون‌های دارای دستیار صوتی پرده بردای کردند دیگر شرکت‌ها نیز به این فکر می‌افتند.

نظر شما در رابطه با ایرباد گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

به نظر خیلی خوب میاد من که خوشم اومد

Sajad

به نظر چیز بدی نیستن. کاش یه مقایسه درست و حسابی بین این چند مدل هدفون بیسیم با قیمت نسبتا پایین انجام بشه. هم از نظر کیفیت صوتی و دوام باتری و هم قابلیت های جانبی…

Mortazavi

چیز جدیدی نیست و تقریباً کارایی اکسپریا ایر رو داره بهر حال امیدوارم آینده هندزفری و ایرفون ها به این سمت بره چون خیلی کاربردی و لذت بخشه

ahmad

قطعا پشت سر هدفون هوی اپل قرار میگیره همچین بی سیم هم نیستا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید