حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت استوری در اینستاگرام برچسب‌های نظرسنجی را دریافت کرد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

حتما با ویژگی استوری در اینستاگرام آشنا هستید که تصاویر یا ویدیوهایی را برای مدت 24 ساعت در دسترس دوستان و آشنایان شما قرار می‌دهد. امروز برچسب‌های نظر سنجی نیز به استوری اضافه شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اینستاگرام ماه‌ها است که در حال کار بر روی استوری است تا آن را به یک ویژگی کاربردی تر تبدیل کند. برچسب‌ها یا استیکرهای جدید که برای نظرسنجی ساخته شده‌اند این امکان را فراهم می‌کنند تا از دوستان و آشنایان خود یک سوال بپرسید و آن‌ها به سوال شما رای دهند.

اضافه کردن این برچسب مانند اضافه کردن برچسب‌های دیگر است و کار سختی نیست به سادگی با کشیدن آن‌ها بر روی داستان‌های خود می‌توانید نظرسنجی راه بیاندازید. کاربران با باز کردن بخش بینندگان می‌توانند نتیجه نظرسنجی و تعداد رای دهندگان به همراه گزینه‌ای که انتخاب کرده‌اند را ببینند و همانند استوری‌ها نظرسنجی نیز پس از 24 ساعت به اتمام می‌رسد.

همچنین اینستاگرام ابزارهای جدیدی برای ایجاد داستان‌های زیبا فراهم کرده است. مجموعه رنگ جدید برای متن و انتخاب رنگ از داخل تصویر به کمک یک ابزار جدید به علاوه ی یک ابزار تغییر اندازه متن و برچسب‌ها در این بروزرسانی اضافه شده‌اند. اینستاگرام تمام سعی خود را می‌کند تا کاربران دیگر از ابزارهای جانبی برای داستان‌های خود استفاده نکنند تا بدون هیچ تاخیری تصاویر خود را منتشر کنند.

این بروزرسانی با شماره 17.0.0.15.91 امروز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

نظر شما درمورد ابزارهای اینستاگرام برای داستان‌ها چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

جالبه. اگه واسه تصاویر غیر از استوری هم اضافه میشد بهتر بود نه اینکه فقط استوری این قابلیت رو داشته باشه.

REZA

اگه دستمون اشتباه خورد رو یه گزینه دیگه نمیشه کاریش کرد!

Peiman

چقدر خوب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور