حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل به بررسی تصاویر موجود در رابطه با تورم باتری آیفون 8 پلاس میپردازد

با پخش شدن تصاویری مبنی بر تورم باتری های آیفون 8 پلاس، کمپانی اپل تصمیم به بررسی باتری ها و هر آنچه که برای اطمینان از داشتن یک تئوری درست از آنچه رخ داده نیاز است گرفته است. تصاویری در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ورم باتری و بیرون زدگی نمایشگر آیفون 8 پلاس وجود دارند که اپل تصمیم به بررسی این موضوع گرفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در یکی از این موارد، دارنده آیفون گفته است که تورم باتری گوشی هوشمند وی در زمانی رخ داده که او مشغول شارژ گوشی خود با استفاده از یک کابل و آداپتور رسمی اپل بوده است. بنابر دومین دارنده آیفون 8 پلاس، گوشی هوشمند وی هنگامی که از سوی اپل به او تحویل داده شد دارای باتری به اندازه چندین برابر اندازه عادی بود که نمایشگر را به بیرون از گوشی فشار داده بود. بنابه به فردی آشنا به سیاست‌های اپل، این غول صنعت تکنولوژی به صورت مداوم حتی آیفون های قدیمی که دارای مشکل تورم باتری بوده باشند را نیز بررسی می‌کند.

آیفون 8 یک سال پس از گلکسی نوت 7 عرضه می‌شود که با مشکل باتری روبرو شد و سامسونگ را مجبور به جمع‌آوری این گوشی هوشمند آن هم برای دو بار و در نهایت به صورت کامل از قفسه‌ها کرد، برخی به سرعت در حال تلاش برای ربط دادن اتفاقات رخ داده برای آیفون 8 پلاس به گلکسی نوت 7 هستند. اما بر خلاف فبلت سال 2016 سامسونگ تنها تعدادی از آیفون 8 پلاس ها دچار مشکل گفته شده‌اند که با توجه به تعداد بالا عددی عادی برای باتری های لیتیوم-یون است. درصد اشکال در گلکسی نوت 7 1 عدد در 20000 دستگاه بود در حالی که تنها 2 آیفون 8 پلاس در میلیون ها واحد دارای چنین مشکلی هستند. در حال حاضر به هیچوجه ارتباطی میان این دو دستگاه وجود ندارد.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

امیدوارم مشکل جدی نباشه

علی شیخ زاده

گلکسی نوت 8 یا نوت 7؟??????????????

Pouya

والا من که بد هیچ شرکتی رو نمیخوام اما اگه مشکل جدی بشه از اپل توقع دارم همونطور که سامسونگ با قضیه نوت ۷ رفتار کرد(فراخوان داد کفت میتونید پولتونو پس بگیرید یا با اس ۷ اج عوض کنید از همه معذرت خواهی کرد حتی الان به کسایی که نوت ۷ خریدن نوت ۸ رو با تخفیف بالایی میده)توقع دارم همونطور که سامسونگ مشتری مداری کرد و همه جوره سعی کرد اشتباهشو درست کنه اپل هم به این فضیه اهمیت بده نه مثل خم شدن ایفون ۶ هیچ اهمیتی نده گرچه میدونم خم شدن با انفجار قابل قیاس نیس اما بالاخره یه خرابکاری ای بوده و اگه میخواست میتونست همونطور که تو ۶ اس فلز محکم گزاشت فراخوان بده بدنه رو عوض کنه محکم ترش کنه دوباره برگردونه دست مشتری

Mortazavi

پسر چی میشه اگه آیفون8 مشکل باتری داشته باشه
بازار بهم میریزه

ahmad

امیدوارم خیلی جدی نباشه اپل شرکت محبوب منه کنار سامسونگ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید