حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آمازون اعلام کرد سری جدید Fire TV با پشتیبانی از 4K HDR عرضه خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | سخت‌افزار، کانسپت، گجت‌های داغ

یکی ازمحصولات پر کاربرد آمازون، سری Fire TV هستند که در بازار، محصولات شناخته‌ شده‌ای می‌باشند.  آمازون از یک تلویزیون جدید با طراحی جدید و ویژگی‌هایی مانند 4K، HDR، Dolby Atmos، Alexa و… با قیمت 69.99 دلار رونمایی کرده است. با ترنجی همراه باشید.

 

 

Amazon Fire TV

سری جدید Fire TV به طور کامل طراحی شده است و ریزه کاری‌های زیادی در آن به کار رفته است و طراحی آن شبیه Chromecast می‌باشد، با استفاده از کابل داخلی HDMI این دستگاه به طور مستقیم به تلویزیون شما وصل خواهد شد بدون آنکه فضای زیادی را در بر گیرد، البته هنوز باید از طریق پریز برق وصل شود.

سری جدید Fire TV دارای پردازشگر Amlogic سریعتر نسبت به قبل،  با 4 هسته Cortex-A53 با سرعت 1.5 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Mali-450 MP3 همراه با 2 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود، این دستگاه همچنین قابلیت پشتیبانی از HDR-10 در 4K 60fps را در خود خواهد داشت.

Amazon Fire TV

یکی از ویژگی‌های جدید این Fire TV پشتیبانی از آنتن های HD است که می تواند به طور جداگانه خریداری شود و به شما امکان می دهد تا تلویزیون های کابلی را از شبکه‌هایی مانند NBC و PBS تماشا کنید.

Fire TV جدید با قابلیت Remote Access از Alexa Voice پشتبانی کرده و با دسترسی کامل به Alexa و همچنین با قابلیت مچ شدن با دستگاه های Echo آمازون، شما می‌توانید Fire TV خود را با استفاده از Echo کنترل کنید.

Fire TV جدید به صورت جداگانه با قیمت 69.99 دلار از 25 اکتبر در دسترس خواهد بود. همچنین می توانید آن را با گزینه Echo Dot تنها با پرداخت 10 دلار بیشتر با قیمت 79.99 دلار و با آنتن HD اختیاری با قیمت 74.99 دلار دریافت کنید.

نظر شما در این باره چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

ببخشید من متوجه نشدم یعنی یه قطعه سخت افزاری به هر تلویزیونی وصل میشه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان