حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ انتشار فیلم جدید Terminator تایید شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | سینما

اخیرا خبر ساخت فیلم Terminator جدید تایید شده بود که آرنولد شوارتزنگر در فیلم به عنوان رباتی از آینده باز خواهد گشت. او تنها بازیگر اصلی نیست که قرار است به این فیلم بازگردد، چرا که خبر بازگشت لیندا همیلتن نیز تایید شده است. در نهایت تاریخ انتشار فیلم جدید Terminator تایید شد که باید برای آن حدود 2 سال صبر کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق اعلامیه رسمی که توسط Paramount Pictures منتشر شده است، قسمت ششم مجموعه Terminator در تابستان سال 2019 اکران خواهد شد. لیندا همیلتون در نقش سارا کانر و آرنولد شوارتزنگر نیز به عنوان سایبورگ به این فیلم باز خواهند گشت.

این قسمت نیز توسط سازنده سری‌های قبلی این مجموعه یعنی جیمز کامرون تولید خواهد شد. پس از فیلم Terminator 2: The Judgment Day که در سال 1991 منتشر شد، این اولین بار است که وی با همیلتون و شوارتزنگر همکاری می کنند. Tim Miller کارگردان Deadpool نیز وظیفه‌ی کارگردانی این فیلم را خواهد داشت.

هنوز عنوانی برای فیلم انتخاب نشده است و بر اساس یک داستان نوشته شده توسط کامرون و میلر از یک فیلم نامه‌ی توسعه یافته توسط دیوید گویر و جاش فریدمن است. به احتمال زیاد سه گانه جدید Terminator با فیلم پیش رو، شروع خواهد شد.

کامرون هیچ جزئیاتی در مورد طرح خود نشان نداده است اما وی قبلا ذکر کرده است که این فیلم یک دنباله مستقیم از Terminator 2: Judgment Day خواهد بود.

فیلم Terminator جدید در تاریخ 26 ژوئیه 2019 اکران خواهد شد.

نظر شما درباره فیلم Terminator چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

عجب فیلمی بود،کل سریش قشنگه،ارنولد که پیر شده نمیتونه زمان قدیم و بازی کنه بلکه مث یکی دو قسمت اخر با دستگاه درستش کنن!خلاصه که شاهکاری بودن فیلماش ،من زیاد از قسمت اخر خوشم نیومد،ولی در کل عالی بود.

Peiman

چقدر عالیییییی. ولی کی تا 2019 منتظر بمونه

Mortazavi

بعد ترمیناتور 5 که کلا داستان عوض شد دوباره داستان به قبل بازمیگرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98