حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات فنی Google Pixel 2 لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | گوگل

بر اساس اطلاعات شایعه شده، Pixel 2 یک اسلات برای E-SIM در اختیار شما قرار‌ می‌دهد تا بتوانید به شبکه‌های مختلف بدون نیاز به تعویض سیم کارت، متصل شوید. بله، این همان ویژگی ای است که در Apple Watch جدید نیز وجود دارد. از اینکه Pixel جدید با Google Fi به خوبی کار خواهد کرد مطمئن هستیم اما اروپایی ها از این بابت کمی آسوده خاطرتر هستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به هر حال، هنوز این احتمال وجود دارد که این اطلاعات اشتباه باشند و یا هنوز شکاف سیم کارت قدیمی وجود داشته باشد.

پردازنده هر دو گوشی Pixel 2 و Pixel 2 XL چیپست Snapdragon 835 خواهد بود. علاوه بر این این دو گوشی مجهز به اسپیکرهای استریو در جلو و شامل صفحه نمایش های با لبه های خمیده خواهند بود.

گوشی کوچک تر یعنی Pixel 2 دارای صفحه نمایش با رزولوشن Full-HD خواهد بود در حالی که گوشی بزرگ تر یعنی Pixel 2 XL دارای صفحه نمایش با رزولوشن QHD می‌باشد که از طیف گسترده تری از رنگ ها پشتیبانی می کند. هر دو گوشی از فناوری محافظ صفحه Gorilla Glass 5 استفاده خواهند کرد و دارای مقاومت آب IP67 برای مقاومت بیشتر در برابر آب خواهند بود.

دوربین پشتی نسل بعدی گوشی‌های Pixel مجهز به OIS هستند ولی خبری از دوربین دوگانه روی Pixel های جدید نیست.

از مشخصات دیگر می‌توان به باتری 2700mAh برای مدل کوچک تر و باتری 3250mAh برای مدل بزرگ تر خبر داد که هنوز خبری از پشتیبانی از شارژ بی سیم نیست. همچنین Pixel‌های جدید دارای حافظه‌های 64GB و 128GB همراه با حافظه نامحدود Google cloud storage تا سال 2023 هستند (که هنوز مشخص نیست که این حافظه تنها برای ذخیره عکس و فیلم است و یا هر فایلی را می‌شود در آن ذحیره کرد).

در آخر نیز قابلیت لبه‌های حساس به فشار HTC با نام Active Edge در این گوشی‌ها وجود دارد که از طریق آن می توان به Google Assistant دسترسی داشت.

نظر شما درباره پیکسل‌های جدید گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

قطعاً جزو بهترین هاست خصوصاً در دوربین و بروزر سانی و صدا فقط خدا کنه تو ایران قیمت عجیب غریب نداشته باشه

ahmad

با توجه به قیمت پیکسلهای فعلی مشخصه قیمتش نجومی خواهد بود

REZA

قطعا خیلیه و بدون افت قیمت

Peiman

یا حضرت حاشیه!!!!

Morimf

هیچوقت باطریه خوبی نداشتن این گوشیای پیکسل واسه همین اصلا به گوشیای پیکسل فکرم نمیکنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98