حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هزینه تعویض قاب شیشه ای پشت آیفون 8 بسیار بالاست

به‌تازگی اخباری مبنی بر بالا بودن هزینه‌ی تعویض قاب شیشه‌ای قسمت پشتی آیفون‌‌های امسال یعنی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به بررسی این اخبار بپردازیم.

آیفون 8 و آیفون 8 پلاس دارای قسمتی شیشه‌ای در پشت خود هستند. گرچه این قسمت موجب زیبایی این 2 اسمارت‌فون شده است اما باید توجه داشته باشید که موجبات راحت‌تر شکسته شدن آن‌ها را نیز فراهم می‌آورد. حال به نظر می‌رسد هزینه‌ی تعمیر و یا تعویض این قسمت بسیار بالا رفته است و حتی با استفاده از طرح AppleCare plus که اپل برای کاربران خود تدارک دیده است آن‌ها مجبور به پرداخت مبلغی بالغ بر 100 دلار هستند تا بلکه اپل اسمارت‌فون شکسته‌ی آن‌ها را تعمیر نماید. (طرح AppleCare plus طرحی است که کاربران با استفاده از آن در مناطق خاصی که این تلفن به فروش می‌رسد هزینه‌ی کمتری را برای تعمیر و یا تعویض اسمارت‌فون خود می‌پزدازند).

نکته قابل توجه این است که در صورت ثبت‌نام در این طرح هزینه‌ی تعمیر صفحه‌نمایش آیفون شما 29 دلار خواهد بود ولی به گزارش سایت منبع هزینه‌ی تعمیر قاب شیشه‌ایِ پشت آن 99 دلار خواهد بود! یعنی چیزی در حدود 70 دلار گران‌تر از نمایشگر آن، که در نوبه خود عجیب است. برای ثبت‌نام در این طرح شما باید برای آیفون 8 و آیفون 7 مبلغ 129 دلار، برای آیفون 8 پلاس مبلغ 149 دلار و برای نسخه‌ی خاص آیفون‌های امسال یعنی آیفون ایکس مبلغ 199 دلار را بپردازید. این طرح از دو آسیب در صفحه‌نمایش و از دو آسیب در دیگر بخش‌ها پشتیبانی می‌کند و تخفیفی برای آن‌ها را شامل می‌شود. طرحی که تا 2 سال بعد از تاریخ خرید قابل استفاده خواهد بود.

شما تا 6 ماه پس از خرید اولیه اسمارت‌فون خود قادر به ثبت‌نام در این طرح خواهید بود. و اگر قصد ثبت‌نام در این طرح را ندارید باید متذکز شویم که هزینه‌ی تعمیر آیفون 8 و آیفون 8 پلاس بدون استفاده از طرح AppleCare plus چیزی در حدود 349 و 399 دلار خواهد بود. بنابراین شاید نیاز باشد تا در تصمیمات خود مقداری تغییر ایجاد کنید.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا این قیمت‌ها را منصفانه تلقی می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

کامل توضیح ندادید . به خاطر اینکه شیشه پشتی تو بخش other گرونه. هرچند خودمم کامل توضیح ندادم خخخخ ولی دلیلش همینه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسا گل‌نیا
زندگی یعنی تِک، سریال و فوتبال :)اگه سوالی بود با Parsagolnia@gmail.com در ارتباط باشید.