حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه Game Of The Year Edition بازی Fallout 4 در دسترس قرار گرفت

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سرگرمی و بازی

Bethesda عرضه‌ی نسخه Game Of The Year Edition بازی Fallout 4 را در ماه گذشته تایید کرد. آخرین نسخه بازی، بازکنان را به بازگشت به مناظق متروکه دعوت می‌کند. این نسخه شامل تمام بروزرسانی‌های گیم پلی، حالت Survival و همچنین بهبود گرافیکی می‌باشد. هم اکنون نسخه Game Of The Year Edition بازی Fallout 4 برای پلتفرم‌های PlayStation 4, Xbox One و PC در دسترس می باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Bethesda می‌گوید که نسخه Game Of The Year Edition بازی Fallout 4 آخرین روش برای تجربه این عنوان است. این نسخه از بازی دارای تمام محتویاتی است که پس از انتشار بازی منتشر شده. همچنین این نسخه بازیکنان را قادر می‌سازد تا به صورت رایگان به استفاده از ماد‌ها در کامپیوتر و کنسول بپردازند.

تمام 6 بسته الحاقی Fallout 4 یعنی Nuka-World، Workshop Vault-Tec، Workshop Contraptions، Far Harbor، Workshop Wasteland و Automatron در نسخه Game of the Year وجود دارند.

همچنین Bethesda امروز تایید کرد که تعداد محدودی از نسخه Fallout 4 GOTY Pip-Boy به طور انحصاری برای طرفداران آمریکای شمالی در برخی از خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود. نسخه Pip-Boy حاوی نسخه‌ای از نسخه GOTY می‌باشد و با قیمت 99.99 دلار به فروش می‌رسد.

هم اکنون نسخه Game Of The Year Edition بازی Fallout 4 برای پلتفرم‌های PlayStation 4, Xbox One و PC جهت فروش در دسترس می‌باشد. اگر هنوز Fallout 4 را بازی نکردید، این نسخه بهترین روش برای ورود به دنیای این بازی است.

نظر شما درباره این نسخه بازی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

دوستان کیفیت یک بازی تو pc در حالت FHD و 60 فریم خیلی بیشتر از ps4 هست؟
من نمیدونم یه ps4. بخرم بهتره یا یه pc گیمینگ خوب بخرم، لطفاً کمک کنید.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98