حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل Nvidia GTX 1070Ti منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سخت‌افزار، کارت گرافیک

کارت‌های گرافیکی سری Vega شرکت AMD توان مقابله با کارت‌های قدرتمند NVIDIA را ندارند، قوی ترین آن‌ها یعنی Vega 64 در زمینه گیمینگ حتی به پای GTX 1080 هم نمی‌رسد ولی این شرکت برای سرکوب کردن کارت‌های Vega نسخه تایتان گرافیک GTX 1070 را به زودی معرفی خواهد کرد که قیمت کمتری از GTX 1080 دارد ولی از قدرتی تقریبا همانند آن بهره می‌برد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

قبلا شایعات و تیزرهایی برای معرفی این محصول جدید شرکت Nvidia منتشر شده بود، امروز مشخصات کامل کارت گرافیکی GTX 1070Ti در کنار باقی کارت‌های این شرکت منتشر شد. این محصول توسط برخی از منابع صنعت نیز تایید شده است و آن منابع هم این کارت را به همین نام می‌شناسند. در روز گذشته شرکت گیگابایت تیزری با تمرکز بر روی Ti نیز منتشر کرده بود که در بالا می‌توانید مشاهده کنید.

My Driver اطلاعاتی از مشخصات احتمالی این کارت منتشر کرد. فرکانس کاری GTX1070Ti بیشتر از مدل قبلی است و به 1607 مگاهرتز رسیده و در حالت بوست هم به 1688 خواهد رسید. نکته مهم دیگر مصرف 180 وات در ساعتی است که در مقابل کارت‌های Vega بسیار کم به نظر می‌رسد. قدرت این کارت نیز به 8 ترافلاپس می‌رسد که تقریبا مانند GTX 1080 است ولی قیمت آن 100 دلار پایین تر بوده و با قیمت 399 دلار عرضه خواهد شد.

نظر شما درمورد محصول جدید شرکت Nvidia چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور