حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: تریلر جدیدی از بازی Project Cars 2 به صورت رسمی منتشر شد

کمپانی Bandai Namco تریلر جدیدی را از نسخه دوم بازی Project Cars  منتشر کرد تا ما را بیش از پیش با گرافیک و ویژگی‌ها آن آشنا کند. این عنوان که شبیه ساز رانندگی تلقی می‌شود با دارا بودن بیش از 170 خودرو یکی از برترین‌‎ها در بازی‌های سبک ریسینگ (حداقل بر روی کنسول‌ها) به حساب آمده و حتی می‌تواند رکوردی را در این زمینه برای خود ثبت نماید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به گفته ناشر این بازی، هدف از عرضه این عنوان پدید آوردن تجربه رانندگی بی‌نهایت در سفرهایی طی طول خط داستانی آن است تا ماهیت واقعی مسابقه را با تکنیک‌های پیشرفته‌اش برای کاربر به ارمغان بیاورد. همچنین بازیکنان قادر خواهند بود تا هیجان را در شرایط متفاوت آب و هوایی تجربه کرده و به تست مهارت‌های خود در شرایط متفاوت بپردازند.

بازی Project Cars 2 با طیف وسیعی از اتومبیل‌ها در تاریخ 22 سپتامبر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (از طریق Steam) در دسترس خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است که کسانی که این بازی را پیش خرید کرده‌اند، در روز انتشار یک بسته الحاقی شامل چهار خودرو ژاپنی از کمپانی‌های نیسان و هوندا را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

برای آشنایی بیشتر با این بازی خارق‌العاده، شما را به تماشای این ویدیو دعوت می‌کنیم:

[aparat id=”3SyQM”]

نظر شما درباره Project Cars 2 چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا