حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انویدیا کارت گرافیک GTX 1070 Ti را قطعا عرضه خواهد کرد

به تازگی طی انتشار یک تیزر تبلیغاتی از سوی شرکت گیگابایت به عنوان یکی از شرکای شرکت انویدیا مشخص شد کارت گرافیک GTX 1070 Ti عرضه خواهد شد.

خبر عرضه نسخه تیتانیوم یا به اختصار Ti برای کارت گرافیک GTX 1070 از هفته گذشته دارای شایعاتی بود، اما حالا این شایعات به واقعیت پیوسته‌اند و آشکارا می‌سازند که انویدیا قصد دارد کارت گرافیک GTX 1070 Ti را عرضه کند؛ بنا بر رده بندی شرکت انویدیا در کارت گرافیک، همیشه مدل تیتانیوم قدرتمند تر خواهد بود که برای مثال می‌توان به دو کارت گرافیک GTX 1080 و کارت گرافیک GTX 1080 Ti اشاره داشت که مدل Ti یا تیتانیوم قوی تر است. با این حال این کارت گرافیک قدرتی بیش از GTX 1070 و کمتر از GTX 1080 را خواهد داشت.

تایید این خبر به لطف انتشار یک تیزر تبلیغاتی از سوی گیگابایت در شبکه فیس‌بوک صورت گرفت و در این پست منتشر شده به نام عرضه یک کارت گرافیک GTX 1080Ti قدرتمند در سبد محصولات شرکت گیگابایت نیز اشاره شده است. در بخش مشخصات فنی معلوم شده است که این کارت گرافیک دارای 2304 واحد سایه زنی است که تعداد بسیار نزدیک به کارت گرافیک GTX 1080 می‌باشد، همچنین کارت گرافیک GTX 1070 Ti دارای 9 گیگابایت حافظه ویدیویی خواهد بود.

شرکت گیگابایت به زمان عرضه این کارت گرافیک اشاره‌ای نکرده است اما با توجه به تم ترسناک مانند این تیزر می‌توان تاریخ عرضه را 31 اکتبر احتمال داد. زمان گویای همه چیز است…

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

این عکس ترسناک چیه آخه واسه این پست??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist