حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نکاتی که باید برای آماده سازی iPhone و iPad خود برای آپدیت 11 iOS بدانید

زمان عرضه رسمی iOS 11 فرا رسیده است. این سخن به این معناست که که آیفون یا آیپد شما در حال دریافت ویژگی‌های جدید ،تغییرات در رابط کاربری و … است که قطعا تجربه کاربر را تغییر خواهد داد. اما برای اینکه شما بتوانید این بروزرسانی را بدون هیچ مشکل و ایرادی دریافت کنید رعایت چند نکته ساده اما مهم بسیار ضروری است. در ادامه با ترنجی همراه باشید. نکته اول: موبایل خود را شارژ کنید

هیچ کاربری بروزرسانی آیفون یا آیپد خود را با 15 درصد شارژ باقی مانده شروع نمی‌کند، درست است؟ خب باید بگوییم که اکثر کاربران این نکته را می‌دانند اما یادآوری این نکته بسیار مهم است. قبل از بروزرسانی، حتما موبایل خود را بطور کامل شارژ کنید تا مشکلی از بابت شارژ نداشته باشید. البته برخی کاربران موبایل را تا اتمام نصب بروزرسانی شارژر را ازموبایل جدا نمی‌کنند. به هرحال برای آپدیت حتما موبایل شما شارژ کافی داشته باشد.

نکته دوم: ازطریق آیتونز از اطلاعات خود بکاپ بگیرید

اگر چه این امر کاملا از ایده برخی بعید به نظر می‌رسد ، همیشه در  فرآیند بروزرسانی احتمال وقوع حوادث وجود دارد که باعث بریک شدن موبایل می‌شود. البته این به شانس شما بستگی دارد. عواملی مانند شلوغی سرور‌ها همیشه در انجام فرآیند بروزرسانی مشکل ایجاد می‌کنند. پیشنهاد ما این است که قبل از بروزرسانی موبایل خود از طریق ایتونز از موبایل خود یک نسخه کامل بکاپ بگیرید و اطلاعات خود را ذخیره کنید تا در صورت ایجاد مشکل ، اطلاعات موبایل شما از بین نرود.

نکته سوم : فضای کافی برای آپدیت

احتمالا برای کاربران نسخه های 16 گیگابایتی آیفون یا کاربران نسخه 8 گیگابایتی آیفون 5c دانلود کردن آپدیت با حجم زیاد سخت است آن هم در زمانیکه شما از 95 درصد ظرفیت حافظه موبایل خود استفاده کرده‌اید. به هرحال اگر اگر قادر به آزاد سازی 1تا 2 گیگابایت از حافظه موبایلتان نباشید نمی توانید iOS 11 را نصب کنید زیرا این سیستم عامل حجم خالی معادل 1.7 گیگابایت برای آپدیت می‌خواهد.

نکته چهارم: آیا دستگاه شما بروزرسانی مورد نظر را دریافت می‌کند؟

باید بگوییم که اگر شما دستگاهی قدیمی‌تر ایفون 5S دارید نباید انتظار عرضه این اپدیت برای دستگاه خود را داشته باشید و بهتر است برای دریافت آپدیت های جدید موبایل خود را بروزرسانی کنید. در لیست زیر دستگاه‌هایی که iOS 11 را دریافت می‌کنند مشخص شده است.

نکته پنجم: به یک شبکه WiFi متصل شوید

اگر شما به یک شبکه وای‌فای متصل نیستید دانلود این بروزرسانی توصیه نمی‌شود ولی اگر به شبکه وای‌فای دسترسی دارید و حجم این بروزرسانی نیز برای شما مقدار زیادی نیست آن را دانلود کنید و از سیستم عامل iOS 11 لذت ببرید.

نظر شماچیست؟ آیا آیفون یا آیپد خود را به iOS 11 آپدیت کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

یه سوال از دوستانی ک ios رو تجربه کردند:
ایا ios هم مثل اندروید چیزی مثل فلش کردن داره؟؟؟؟

ahmad

ریستور داره با کمک برنامه ایتونز اول بکاپ بعد ریستور اپل اکثر اوقات جلوی دانگرید رو میگیره ولی ریستور تقریبا همون فلش کردنه

Peiman

ممنون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم