حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باکس آفیس آخر هفته؛ It همچنان صدر نشین!

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | سینما

علاقه‌مندان سینما‌ی روز همواره تمامی مسائل مربوط به آن‌را دنبال می‌کنند. یکی از مهم‌ترین مسائل سینمای روز فروش فیلم‌ها و لیست باکس آفیس آخر هفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید…

آخر هر هفته اطلاعات فروش فیلم‌ها منتشر می‌شود و در ترنجی به بررسی کوتاه 5 مورد اول لیست پرفروش‌ترین‌ها می‌پردازیم و توضیحات کوتاهی پیرامون فیلمی که ذکر می‌شود برایتان بنویسیم. چندی قبل نتایج فروش آخر هفته فیلم‌ها منتشر شد و قصد داریم این نتایج را با شما به اشتراک بگذاریم.

1. آن

پرفروش ترین عنوان این هفته دقیقاً مثل هفته‌ی قبل فیلم “It” است که با شروع پرقدرت خود همه‌ی مارا شگفت‌زده کرد. فیلم “آن” ساخته‌ی آندرس موچیتی در این هفته نیز با اختلاف بسیار زیاد صدر جدول باکس آفیس را تصرف کرده است!  این فیلم با افت 51 درصدی خود نسبت به هفته‌ی قبل با نمایش در 4 هزار و 148 سالن سینما موفق به کسب 60 میلیون دلار در این هفته شد. فروش کل “آن” 218,710,619 دلار است که رقمی فوق‌العاده نسبت به بودجه 35 میلیون دلاری ساخت این فیلم به‌حساب می‌آید. “آن” داستان هفت کودک در شهر دری آمریکا است که به سبب مواجه شدن با یک شخص ناشناس دچار وحشت شده‌اند.

آن

2. آدم‌کش آمریکایی

فیلم “آد‌م‌کش آمریکایی” به کارگردانی مایکل ونتسا توانست با فروش 14,800,000 دلاری خود در هفته‌ی اول اکران و در 3 هزار و 154 سالن سینمایی، با اختلاف بسیار زیاد از عنوان “آن” صاحب رده‌ی دوم پرفروش‌ترین فیلم‌های این هفته شود. فیلم “آدم‌کش آمریکایی” روایت یک مأمور CIA است که در تلاش است با کمک یک مأمور بازنشسته، جلوی تروریست‌هایی که قصد دارند جنگ جهانی دیگری را آغاز کنند بگیرد. این فیلم بر اساس رمانی با همین اسم و به‌ نوشته‌‌ی وینس فلین ساخته شده است.

آدم‌کش آمریکایی

3. مادر!

عنوان “مادر!” یکی از پرحاشیه‌ترین و محبوب‌ترین فیلم‌ها تا قبل از اکران آن به‌نظر می‌رسید، اما حالا نتایج فروش این فیلم نمایان‌گر چیز دیگری‌ است. انتظار داشتیم فیلم “مادر!” با “آن” رقابت داشته باشند اما این فیلم در باکس آفیس آخر هفته‌ی خود در داخل آمریکا ظاهراً با رکود مواجه شده و تنها با 7,534,673 دلار فروش از 2368 سینما در رده‌ی سوم باکس آفیس این هفته قرار گرفت و در رقابت با فیلم “آن” شکست خورد! البته باید این موضوع را نیز در نظر داشت که این فیلم هفته‌ی اول اکران خود را سپری می‌کند.

“مادر!” یک فیلم روان‌شناسانه ترسناک به کارگردانی دارن آرنوفسکی است که حالا به کم فروش‌ترین فیلم جنیفر لارنس تبدیل شده است!

مادر!

4. دوباره خانه

فیلم “دوباره‌ خانه” (یا بازگشت به خانه یا خانه دوباره) با افت 40 درصدی خود نسبت به هفته‌ی قبل و اکران فیلم‌های “آدم‌کش آمریکایی” و “مادر”، در رده‌ی چهارم باکس آفیس این هفته قرار گرفته است. عنوان مذکور موفق به فروشی بالغ بر 5,183,004 دلار در آخر هفته شد و همچنین در مجموع موفق به کسب 16,984,088 دلار از 3036 سالن سینما شد. فیلم “دوباره خانه” به کارگردانی هالی میرز شایر هفته‌ی دوم اکران خود را سپری می‌کند و با توجه به بودجه‌ی 12 میلیون دلاری صرف شده برای این فیلم، می‌توان گفت تاکنون نسبتاً فروش قابل قبولی داشته است.

دوباره خانه

5. محافظ قاتل

و اما می‌رسیم به آخرین عنوان این هفته که هفته‌ی قبل نیز شاهد حضورش در جدول باکس آفیس آخرهفته بودیم. “محافظ قاتل” با افت 25 درصدی خود رده‌ی پنجم باکس آفیس این هفته را از آن خود کرده است. عنوان “محافظ قاتل” فروشی بالغ بر 3,588,883 دلار در آخرهفته و 70,395,923 دلار در طول 5 هفته‌ی اکران خود در 3272 سالن سینما داشته است. همچنین بودجه‌ی صرف شده برای ساخت این فیلم 30 میلیون دلار بوده است. “محافظ قاتل” یک فیلم اکشن به کارگردانی پاتریک هیوز است.

محافظ قاتل

نظر شما درمورد پرفروش‌ترین فیلم‌های این هفته چیست؟ به‌نظر شما صدرنشینی “آن” تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهران ذوالقدر
بازنده ها کسایی هستند که از باختن خیلی می ترسن، اونقدر که حتی امتحانم نمی کنن...