حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی Forza Motorsport 7 بر روی ایکس‌باکس وان حجمی نزدیک به 100 گیگابایت خواهد داشت

اگر شما هم به این بازی علاقه‌مند شده‌اید و می‌خواهید آن را تهیه نمایید، باید از الان به فکر ایجاد فضای خالی در ایکس‌باکس وان خود باشید؛ چرا که تیم فورزا تایید کرده است عنوان Forza Motorsport 7 بر روی ایکس‌باکس وان حجمی حدود 100 گیگابایت خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

لازم به ذکر است که حجم زیاد این بازی مربوط به نسخه‌ی فاقد مزایا و جزییات رزولوشن 4K بوده و احتمالا باید شاهد رقمی بالاتر برای نسخه کامل آن باشیم.

تیم توسعه دهنده بازی تایید کرده است که Forza Motorsport 7 بر روی دیسک حجمی معادل 45 گیگ خواهد داشت که برای درک عمیق و گسترده محتوا، بهتر است تا پیش از اجرای آن پچی با حجم 50 گیگابایت را هم دانلود نمایید. بدین صورت حجم نهایی تا به اینجای کار 95 گیگابایت خواهد بود که حداقل بر روی کنسول بسیار زیاد تلقی می‌شود. با این حال نصب پچ الحاقی اجباری نخواهد بود و کاربران قادرند تا با استفاده از دیسک آن را اجرا کنند.

این بازی بدون محتوایی با رزولوشن 4K در تاریخ 29 سپتامبر مترادف با 7 مهر ماه برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. حال باید منتظر ماند و دید که Forza Motorsport 7 با رزولوشن 4K چه حافظه‌ای از ایکس‌باکس وان ایکس را اشغال خواهد کرد.

به نظر شما، آیا این بازی با چنین حجمی می‌تواند دنیای بازی‌های سبک ریسینگ را از نظر کیفیت متحول کند؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

یا خدا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا