حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بروزرسانی جدید DVR قابلیت ضبط گیم پلی 1080p را به Xbox One اضافه خواهد کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ایکس باکس، مایکروسافت، نرم‌افزار

نسخه اصلی کنسول Xbox One در حال حاضر بر خلاف رقیب خود فقط می‌تواند ویدیوهای گرفته شده از بازی را با کیفیت 720p ذخیره کند، ولی مایکروسافت امروز خبری از بروزرسانی جدید برای DVR منتشر کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

فیلم برداری با کیفیت 720p و 30 فریم در ثانیه به اندازه کافی خوب است ولی عالی نیست. در مقایسه با Xbox One X که از روز اول از 4K پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با همین وضوح ویدیو ضبط کند این یک ضعف به حساب می‌آید زیرا کنسول اصلی می‌تواند بازی‌ها را با وضوح 1080p اجرا کند ولی نمی‌تواند در همین وضوح فیلم برداری کند.

مایکروسافت اخیرا اعلام کرد که کنسول اصلی به زودی قادر به فیلم برداری 1080p HD خواهد بود. کنسول Xbox One که در سال 2013 عرضه شده و دیگر تولید آن متوقف شده است و نسخه اسلیم یعنی Xbox One S جایگزین جدید آن است. در حال حاضر کنسول‌های مایکروسافت Xbox One S و Xbox One X هستند ولی هنوز هم خیلی از مردم از کنسول اصلی استفاده می‌کنند بنابراین مشتری مداری برای شرکت از اهمیت زیادی برخوردار است که باعث پشتیبانی از کنسول قدیمی شده است.

مایکروسافت تایید کرد بروزرسانی جدید Xbox One Game DVR پشتیبانی از ضبط با وضوح 1080p را به کنسول اصلی می‌آورد و همچنین صاحبان این کنسول حتی می‌توانند ویدیو‌های خود را بر روی هارد دیسک‌های خارجی نیز ذخیره کنند. Mike Ybarra در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که صاحبان Xbox One خواهند توانست تا یک ساعت با وضوح تمام اچ دی فیلم برداری کنند.

در حال حاضر این ویژگی در دسترس کاربران اینسایدر آلفا قرار گرفته است و در ماه‌های آینده برای تمام کاربران عرضه خواهد شد.

نظر شما درمورد پشتیبانی مایکروسافت از کنسول اولیه Xbox One چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور