حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل پیکسل ایکس ال 2 در FCC رویت شد: سازنده معلوم شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، گوگل

همانطور که می‌دانید گوگل امسال نیز قصد رونمایی از سری دوم گوشی‌های پیکسل خود را دارد. تا به الان شایعات زیادی درباره سازنده این دو گوشی، پردازنده استفاده شده، طراحی و مواردی از این دست منتشر شده است. حال امروز پیکسل ایکس ال 2 در FCC مشاهده شده و سازنده این گوشی نیز معلوم شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که می‌دانید دیروز گوگل در بیلبورد تبلیغاتی اعلام آمادگی خود را برای رونمایی از این دو گوشی در ” 4 اکتبر “ اعلام نمود.

بنابر گزارشات منتشر شده از سمت FCC معلوم شد که سازنده پیکسل ایکس ال 2، الجی خواهد بود. همچنین معلوم شد که پیکسل ایکس ال 2 یک صفحه نمایش 6.0 اینچی همانند الجی وی 30 خواهد داشت. هنوز اطلاعاتی از سمت FCC درباره نسخه پیکسل 2 منتشر نشده است اما شایعات زیادی سازنده این گوشی را اچ‌تی‌سی اعلام کرده‌اند. از آنجایی که طراحی کلی این دو دستگاه نیز طبق گفته شایعات فرق خواهد داشت باید منتظر انتشار گزارشاتی درباره نسخه پیکسل نیز باشیم.

پیکسل ایکس ال 2 با شماره مدل G011C در FCC مشاهده شده بود. قابل توجه است بدانید یک گوشی دقیقا با همین شماره مدل اما با حرف آخر A ماه پیش نیز در FCC رویت شده بود که به احتمال زیاد پیکسل 2 بوده است.

نظر شما چیست؟ به نظر شما سازنده هر دو دستگاه یک شرکت خواهد بود یا اینکه نسخه عادی این گوشی ساخته دست اچ‌تی‌سی و نسخه ایکس ال ساخت دست الجی است.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

پیکسل xl2 ساخت الجی و طراحی بی حاشیه داره. نمی دونم چرا پیکسل دو هم بدون حاشیه نزده؟؟ اخه کی از حاشیه بیشتر رو دوست داره؟؟

Mohammadsoly

اچ تی سی یه فکری به حال خودش بکنه

mTAAHAAm

حاشیه زیاد هم مثل بدنه پلاستیکی و ضخامت بالا از مد افتاده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji