حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن، هم‌اکنون در رام غیر رسمی اندروید اوریو (Oreo) در دسترس است

در شایعات منتشر شده، گوشی گوگل پیکسل XL 2 ممکن است در اندروید اوریو، دارای صفحه‌نمایش همیشه روشن باشد. اما شما مجبور نیستید که منتظر دریافت این بروزرسانی باشید- یک از کاربران XDA راهی برای فعال شدن این قابلیت در یک گوشی روت شده‌ی اندروید پیدا کرده است که می‌توانید این ویژگی را در گوشی خود فعال نمایید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ایجاد یک اصلاحیه در AmbientDisplayConfiguration.java باعث می‌شود که شما نیز در گوشی اندرویدی خود بتوانید قابلیت فعالسازی صفحه‌نمایش همیشه روشن را داشته باشید، فقط باید کدهای مربوط به این بخش را از “false” به “true” تغییر دهید!. سپس با تغییر این کدنویسی ساده در گوشی روت شده‌ی اندرویدی در سیستم UI می‌توانید از این قابلیت کاربردی که قبلا در گوشی‌های سامسونگ مشاهده کرده‌اید، استفاده نمایید. بسیاری از پورت‌های غیر رسمی‌، هم‌اکنون این قابلیت را دارا می‌باشند.

پس از پیاده‌سازی این روش در گوشی خود می‌توانید همانند گوشی‌های سامسونگ و ال‌جی شاهد این تغییرات باشید. با فعال شدن این قابلیت می‌توانید همیشه ساعت و اعلام‌های جدیدی که به گوشی‌ شما می‌آید را در حالت Screen Saver خود مشاهده نمایید. دلیل احتمالی عدم وجود این ویژگی در رام رسمی این است که شاید این نسخه‌ی جدید از اندروید هنوز تکمیل نشده است و در آینده بروزرسانی‌های جدیدی از بابت قابلیت‌های لمس صفحه‌نمایش را نیز دریافت خواهد کرد.

احتمال داده می‌شود که قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن همزمان با معرفی گوشی گوگل پیکسل 2، در تاریخ 4 اکتبر، به طور رسمی برای اندروید اوریو نیز منتشر گردد.

 

به نظر شما این قابلیت کاربردی است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

من یه نوکیا 6303 قدیمی دارم قابلیت آلویز آن داره اندروید تازه داره بش فک میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h