حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کمپانی Jaybird از ایرباد بی‌سیم خود با نام RUN پرده برداشت؛ برترین برای ورزشکاران

شرکت Jaybird به تازگی از محصول جدیدی رونمایی کرد تا علاقه‌مندان به ورزش را شیفته خود کند. این دستگاه که در دسته‌ی هدفون‌های کوچک بدون سیم قرار می‌گیرد، RUN نام داشته و برای ورزشکاران تولید شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به ویژگی‌های این محصول بیندازیم.

ایرباد RUN بسیار سبک بوده و به گونه‌ای طراحی شده است تا علاوه بر راحتی، هرگز از گوش شما خارج نشود. شرکت Jaybird خاطر نشان می‌کند که این دستگاه متناسب با عملکردش نام‌گذاری شده و برای آزمودن آن از بهترین دونده‌های دنیا کمک گرفته شده است تا شما را از این نظر ناامید نکند.

این ایرباد نسبت به باقی محصولات بازار، جزئیات ویژه‌ای داشته و با تمامی گوش‌ها متناسب است. RUN قابلیت پخش موسیقی به صورت مداوم را تا چهار ساعت داراست. با این حال قابی که برای حمل آن در نظر گرفته شده است به عنوان باتری اضافه عمل کرده و می‌تواند برای هشت ساعت دیگر نیز این محصول را تغذیه کند. به طور کلی این دستگاه با یک بار شارژ 12 ساعت پخش موسیقی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد که بسیار مناسب تلقی می‌شود. با این حال Jaybird اشاره می‌کند که برای شارژ کامل این محصول از طریق پورت میکرو USB چیزی نزدیک به 2 ساعت زمان نیاز است.

هدفون کوچک RUN از جدیدترین فناوری‌های حوضه بلوتوث بهره می‌برد تا صدایی رسا و فراگیر را به گوش شما برساند. لازم به ذکر است که این شرکت به تازگی نرم‌افزار خود را بروزرسانی کرده است تا علاوه بر تغییر نامش از Jaybird My Sound به Simply Jaybird، شاهد اضافه شدن ویژگی‌های جدیدی به آن باشیم. شما قادر خواهید بود تا با استفاده از این نرم‌افزار صدا را بیش از پیش برای خود شخصی سازی کنید تا ورزش را برایتان کمی مهیج‌تر سازد.

در حال حاضر شما می‌توانید Jaybird RUN را با قیمت 179 دلار از آمازون و یا وبسایت رسمی این کمپانی در دو رنگ جت بلک و نقره‌ای تهیه نمایید.

نظر شما درباره این دستگاه چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا