حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

15.8 درصد از گوشی های اندرویدی کنونی دارای اندروید نوقا هستند

طبق اطلاعات تازه منتشر شده، در این ماه اندروید نوقا گستردگی 15.8 درصدی را در بین نسخه‌های مختلف اندروید تجربه می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به بررسی دقیق‌تر اطلاعات بپردازیم.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید و مدتی قبل در این مطلب خواندید، در ماه گذشته اندروید نوقا دارای گستردگی 13 درصدی در میان نسخه‌های مختلف اندروید در اسمارت‌فون‌ها بود. حال با توجه به آمار اخیرا منتشر شده این مقدار نسبت به ماه گذشته 2.8 درصد رشد داشته است و به مقدار 15.8 درصدی در این ماه رسیده است که نشان از افزایش محبوبیت این نسخه دارد و این نسخه را به رتبه چهارم بعد از نسخه‌های مارشمالو، لالی‌پاپ و کیت‌کت می‌رساند. آمار ذکر شده را می‌توانید به صورت دقیق در عکس‌های ذیل مشاهده فرمایید.

به طور دقیق‌تر، 14.2 درصد مربوط به اندروید 7.0 نوقا و 1.6 درصد مربوط به اندروید 7.1 نوقا می‌باشد. اندروید مارشمالو نیز با گستردگی 32.2 درصدی همچنان محبوب‌ترین نسخه از این سیستم‌عامل به شمار می‌رود.

نسخه‌های قدیمیِ Gingerbread و Ice Cream و Sandwich نیز به صورت مشترک دارای کمترین درصد یعنی 0.6 درصد گستردگی می‌باشند (درصد Ice Cream و Sandwich مجموعا برابر با 0.6 شده است).

نکته قابل به ذکر این است که به دلیل منتشر نشدن نسخه جدید اندروید برای اکثر اسمارت‌فون‌ها و داشتن گستردگی کمتر از 0.1 درصدی، این نسخه هنوز در این لیست قابل مشاهده نیست و لحاظ نشده است. بنابراین تا مدتی دیگر و گسترش نسخه جدید اندروید در بین اسمارت‌فون‌ها، باید منتظر دیدن اندروید 8 اوریو نیز در این لیست باشیم تا ببینیم در ابتدای کار خود به چه مقدار در بین کاربران محبوبیت کسب خواهد کرد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا در آینده شاهد پیشرفت بیشتر این نسخه خواهیم بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

با توجه به تعداد زیاد گوشی های اندروید ی رقم بزرگیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسا گل‌نیا
زندگی یعنی تِک، سریال و فوتبال :)اگه سوالی بود با Parsagolnia@gmail.com در ارتباط باشید.