حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 9 با اندروید اوریو در GFXBench رویت شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، شایعات، نوکیا

همانطور که می‌دانید نوکیا به غیر از نوکیا 8 مشغول ساخت پرچمدار دیگری با اسم نوکیا 9 است که تا به الان دفعات زیادی است که این گوشی را در بنچمارک‌های مختلف دیده‌ایم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تمام بنچمارک‌هایی که تا به الان از این گوشی منتشر شده نشان دهنده اندروید 7.1.1 بر روی این دستگاه بودند اما به تازگی این گوشی در GFXBench با اندروید اوریو که به تازگی به صورت رسمی توسط گوگل رونمایی شده است، رویت شده.

مشخصاتی رده بالا برای نوکیا 9 نباید اصلا تعجب برانگیر باشد. از آنجایی که این گوشی یک دستگاه پرچمدار خواهد بود می‌بایست از بهترین سخت‌افزار‌های موجود در بازار استفاده کند تا لیاقت اسم پرچمدار را داشته باشد.

همانطور که گفتیم از آنجایی که اندروید اوریو نیز به صورت رسمی رونمایی شده، نسخه سیستم عامل این دستگاه نیز نباید جای تعجبی داشته باشد.

طبق تصویر منتشر شده از GFXBench، این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 835 در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. این درحالی است که شایعات اخیر منتشر شده از این گوشی حاکی از وجود 6 یا 8 گیگابایت رم در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

ترکیب دوربین نوکیا 9 همانند نوکیا 8 است و مابقی مواردی مثل سنسور تشخیص عنبیه چشم و گواهینامه IP68 نیز از دیگر ویژگی‌های نوکیا 9 هستند.

طبق گفته شایعات قیمت احتمالی نوکیا 9، 749 یورو خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad-silent

چرا طراحی نوکیا اینقد زشته؟!

mTAAHAAm

بدون حاشیه هم هست

Mortazavi

اینکه همون نوکیا8 هست پس فرقشون چیه با هم؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji