حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید نسخه قرمز رنگ آیفون 7 و آیفون 7 پلاس متوقف شد

ماه مارس بود که اپل از نسخه قرمز رنگ آیفون 7 و آیفون 7 پلاس پرده برداشت. این محصول که بخشی از خط تولید این کمپانی برای خیریه را تشکیل می‌داد و قسمتی از درآمدش به تحقیقات در رابطه با درمان بیماری ایدز اختصاص یافته بود، سرانجام با معرفی رسمی آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X خاتمه یافت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با حذف این رنگ خاص از رنگبندی آیفون‌های 7 و 7 پلاس، انتخاب شما در رابطه با برگزیدن رنگ‌های این دو گوشی هوشمند به جت بلک (jet black)، مشکی، نقره‌ای، طلایی و رزگلد (rose gold) محدود خواهد شد.

لازم به ذکر است که این رنگ از آیفون 7 تنها در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی و به ترتیب با قیمت 749 و 849 دلار عرضه می‌شد. این در حالی است که نسخه بزرگتر آن یعنی آیفون 7 پلاس در دو نسخه با حافظه داخلی مشابه و برچسب قیمتی 869 و 969 دلار روانه بازار شده بود.

در حال حاضر فروشگاه‌های آنلاینی نظیر BestBuy و آمازون رنگ قرمز این دو دستگاه را به فروش می‌رسانند که البته تنها تا پایان موجودی انبارهایشان ادامه خواهد داشت.

نظر شما در رابطه با توقف تولید نسخه قرمز رنگ آیفون 7 و آیفون 7 پلاس چیست؟ آیا در آینده شاهد معرفی این رنگ ویژه برای آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X نیز خواهیم بود؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

یه سیاست بود واسه سرگرم کردن مشتری ها تا معرفی ایفون 8 و ایفون ایکس
دقیقا زمانی معرفی شد که فروش ایفون رو به کاهش رفت

mTAAHAAm

دقیقا

ahmad

افرین عالی بود نطرت

Peiman

با اینکه پرسپولیسی ام اما اصلا از این رنگ قرمز ایفون خوشم نیومد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا