حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به آیفون 8 (iPhone 8)

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، تماشا کنید

کسی نمی داند که اگر آیفون 8 و آیفون 8 پلاس همان پرچمدارهای اصلی سال 2017 اپل می بودند و آیفون ایکس در کار نبود، شرایط رقابت با رقبای پیشرویی همچون سامسونگ چطور رقم می خورد اما مسلما می دانیم که این آیفون ها ظاهر خیلی قدیمی ای دارند که فکر نمی کنم کاربران زیادی از اپل دوست داشته باشند آن ها را بخرند! در ادامه با ترنجی همراه باید تا نگاهی نزدیک داشته باشیم به آیفون 8 (iPhone 8).

[aparat id=”56QgA”]

آیفون 8 (iPhone 8)‌ چه از نظر عملکرد و چه از نظر امکانات ناتوانی خاصی نسبت به آيفون ایکس ندارد اما مسئله اینجاست که اصطلاحا Wow Factor یا شاخص هیجان زدگی خاصی در آن دیده نمی شود. به واقع هنوز هم وقتی از نمای جلو به آیفون 8 نگاه می کنید، گویی که به آیفون 6 نگاه می کنید! حاشیه ها زیاد و تغییرات بسیار ناچیزاست. تنها در پشت دستگاه می بینیم که بدنه از آلومینیوم به شیشه تغییر پیدا کرده که آن هم به نظر ما خیلی تغییر مثبتی نیست.

هر چند شاید کاربران قابل توجهی تصمیم به خرید آیفون 8 به جای آیفون ایکس بگیرند اما مسلما من یکی از آن ها نخواهم بود! شما چطور؟ انتخاب شما کدام یک از 3 آیفون معرفی شده امشب توسط اپل را انتخاب می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

چرا از باتریهاش چیزی نمیگن

aliahmadi61

اپل متاسفانه هنگاممعرفی گوشی هاش ظرفیت باتری اعلام نمیکنه باید گوشی عرضه بشه تا تست بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)