حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیس‌آیدی آیفون ایکس تنها قادر به ‌ثبت یک نمونه می‌باشد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | iOS، اپل، اسمارت‌فون، اطلاعیه‌ها

شرکت اپل به مناسبت دهمین سالگرد رونمایی از اولین آیفون، اقدام به رونمایی یک تلفن همراه جدید به نام آیفون ایکس کرد. این گوشی که به طور کامل طراحی و سنت اپل را شکاند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

یکی از ویژگی‌هایی که در آیفون ایکس وجود دارد قابلیت Face ID است که جایگزین اپل آیدی شده است اما تمامی جزئیات اپل آیدی به آن منتقل نشده است.

شما در فیس آیدی تنها قادر به ثبت یک صورت هستید و نمی‌توانید همانند تاچ آیدی، 5 نمونه ثبت کنید. این حالت کار شمارا برای برخی از موضوعات سخت می‌کند.

در نظر داشته باشید که اپل تاچ آیدی را به صورت کامل در آیفون ایکس از بین برده است ولی تکنولوژی فیس آیدی را خیلی تکمیل تر از تاچ آیدی کرده است. شاید اپل آیدی درصد خطای 1 به 50 هزار داشت اما فیس آیدی درصد خطایی بالق بر 1 به 1 میلیون دارد که رقم واقعا زیادی نسبت به تاچ آیدی است. این درصد خطا به قدری کم است که حتی اگر یک فرد هم شکل شما سعی در وارد شدن به تلفن همراه شمارا داشته باشد باز فیس آیدی قفل گوشی را باز نخواهد کرد. گرچه این اولین بار است که اپل از همچین ویژگی در آیفون‌های خود استفاده می‌کند اما شروع خوبی داشته است و امیدواریم تا طی چند سال آینده شاهد ارائه خدمات بهتری از این کمپانی باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

خب هر آدم فقط یک فیس داره دیگه. ?
اثر انگشت 5 تا بود چون 10 تا انگشت داریم و آدم با هر دو دستش با گوشی کار میکنه

Peiman

قانع کننده بود

Morimf

دوست عزیز منظور از ثبت یک چهره چیز دیگست.شما که میگی هر ادم فقط یه چهره و فیس داره درسته ولی منظور اینه که فقط یک چهره میشه ذخیره کرد یعنی فقط یه نفر میتونه قفل گوشی رو باز کنه یعنی نمیشه مثلا چهره برادر یا خواهر یا رفیقمون رو هم بهش بدیم که هم خودمون هم اون شخص دیگه بتونه قفل گوشی رو باز کنه.اگه میشد دوتا چهره بهش بدیم بهتر بود چون بعضی اوقات نیازه کس دیگه ای هم به گوشیمون دسترسی داشته باشه مثلا چهره خودمون و همسرمون رو ذخیره میکردیم که هردومون بتونیم قفل گوشی رو باز کنیم

ahmad

مگه غیر خود ادم قراره کسی دیگه هم با گوشی کار کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji