حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 2017: ممکن است شارژر بی‌سیم آیفون هنوز آماده نشده باشد

یکی از ویژگی‌های شایعه شده درباره iPhone‌های سال 2017 وجود پشتیبانی از شارژر بی‌سیم است. در حالی که قاب‌ها و لوازم زیادی از جانب تولید کننده‌های شخص ثالث برای آیفون وجود دارد که این ویژگی را به آن‌ها می‌افزاید، 2017 زمانی است که اپل این ویژگی را به صورت داخلی معرفی می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گزارش‌های پیش از این نیز فاش کرده بوند که اپل در حال ساخت شارژر بی‌سیم خود است، که اصلا تجب‌آور نیست زیرا اپل بسیار  علاقه‌مند به داشتن کنترول بر روی  سخت‌افزار و نرم‌افزار خود است. متاسفانه احتمال این وجود دارد که این شارژر بیسیم در زمان مقرر برای آیفون‌های سال 2017 آماده نشده باشد، و یا حداقل گزارش منتشر شده از سوی تحلیل‌گر KGI آقای Ming-Chi Kuo اینگونه می‌گوید.

وی ادعا می‌کند که ممکن است اپل برای عرضه این وسیله آمادگی لازم را نداشته باشد و باید برای عرضه این محصولات اندکی بیشتر منتظر بمانیم. بنابر این گزارش اپل مقررات سخت‌ گیرانه‌ایی برای شارژر بی‌سیم خود در نظر گرفته است، تا حدی که این موضوع باعث عدم تولید این محصول در مقیاس گسترده شده است. همچین این گزارش اعلام می‌کند که اپل در انتظار پیشرفت تکنولوژی قبل از  تولید شارژر بی‌سیم در مقیاس عظیم است.

گزارش آقای Kuo با این حقیقت پشتیبانی می‌شود که تابحال تصویر یا اطلاعاتی از شارژر بی‌سیم اپل فاش نشده است، اگرچه برخی از موارد فاش شده در باره‌ی وجود بخش شارژ بی‌سیم در آیفون‌های جدید هستند که نشان از پشتیبانی از شارژر‌های استاندارد QI است. در هر صورت ساعاتی دیگر این موضوع روشن خواهد شد.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

اصلا به شارژوایرلس علاقه ندارم. به نظر من چیز بیخودیه. طراحی فلزی رو میپسندم تا شارژ بی سیم. این پیش بینی هم اشتباه. چون پشتش شیشس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید