حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 2017: اپل تی وی 4K با پشتیبانی از وضوح الترا اچ دی و HDR معرفی شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، برترین‌های ترنجی

اپل تی وی یک محصول کوچک و جمع و جور است که به شما امکان این را می‌دهد تا فیلم‌ها، موسیقی، عکس و اخبار را در تلویزیون خود داشته باشید. شرکت اپل امشب نسخه جدید این محصول را با پشتیبانی از وضوح 4k و HDR معرفی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اپل فیلم‌ها را به عنوان راه جدیدی برای رشد می‌داند (اپل در حال همکاری برای نسخه جدید فیلم جیمز باند است). برای تجربه بهتر فیلم‌ها شما نیازمند اپل تی وی جدید هستید. مهم ترین ارتقا اپل تی وی جدید پشتیبانی از وضوح 4K است و از محتوای HDR که شامل هر دو فرمت HDR10 و Dolby Vision است پشتیبانی می‌کند.

اپل با استودیوهای بزرگ فیلم سازی همکاری کرده تا فیلم‌ها با کیفیت بیشتری در اپل تی وی منتشر گردد ولی نیازمند هزینه بیشتر نیستید. فیلم‌ها با وضوح 4K به همان قیمت HD فروخته خواهد شد و اگر از قبل دارای فیلم HD بوده‌اید به صورت خودکار به 4K بروزرسانی می‌شود.

اپل تی وی 4K به شما اجازه می‌دهد تا به صورت زنده به تماشای رسانه‌های زنده مانند شبکه‌های ورزشی زنده استفاده کنید. برنامه‌های تلویزیونی اپل در حال گسترش است، کشورهای استرالیا و کانادا در این ماه اضافه خواهد شد و در اواخر امسال نیز شاهد کشورهای دیگر خواهید بود.

شما می‌توانید اپل تی وی 4K را در تاریخ 15 سپتامبر پیش خرید کنید و در تاریخ 22 همین ماه به بازار عرضه خواهد شد. مدل 32 گیگابایتی 180 دلار و 64 گیگابایتی 200 دلار قیمت گذاری شده است و نسخه قدیمی هم با همان قیمت قبل (150 دلار) با حافظه 32 گیگاباتی فروخته خواهد شد.

اپل برای پردازنده اپل تی وی جدید هم کم نذاشته و از A10X Fusion در آن استفاده کرده که دارای عملکرد پردازنده دو برابر و عملکرد پردازنده گرافیکی چهار برابر نسل قبل است.

نظر شما درمورد اپل تی وی 4K شرکت اپل چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور