حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند شیائومی می نوت 3 (Mi Note 3)؛ مجهز به باتری 3500 میلی‌آمپری با قابلیت شارژ سریع

کمپانی شیائومی امروز، دوشنبه (11 سپتامبر)، به طور رسمی و طی یک کنفرانس خبری دو گوشی جدید خود را با نام های Mi MIX 2 و Mi Note 3 معرفی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با اینکه امسال گوشی Mi 6 Plus مورد توجه بسیاری از خبرگزاری‌ها و شایعات متعدد قرار داشت، بسیاری از شرکت‌های داخلی از قبیل سازنده‌ی اصلی تجهیزات گوشی‎‌های چینی (OEM) دراین مورد مدعی شدند که قصد داشتند یک نسخه‌ی بزرگتر از اولین پرچمدار این کمپانی در سال 2016 را با نام Mi 6 Plus در آینده ارائه کنند که اکنون پس از بررسی‌های متعدد این فبلت شیائومی را به بازار عرضه کردند.

این اساسا ادعایی است که این کمپانی در مراسم معرفی امروز داشت. به رغم این واقعیت که گوشی جدید معرفی شده از این کمپانی، به نظر می‌رسد که آخرین نسخه از سری فبلت‌های می نوت (Mi Note) باشد، دارای یک چیپ‌ست نسبتا ضعیف است.

اگر بحث قدرت سخت‌افزاری می نوت 3 را کنار بگذاریم و تیزری که این کمپانی برای می نوت 3 منتشر کرده بود را یک نگاهی بیاندازیم، خواهیم دید که این گوشی را همانند یک اتومبیل همیشه در حال کار کردن معرفی کرده است و اکنون با این تیزر تبلیغاتی باید یک گوشی مجهز به باتری قدرتمند را ارائه دهد تا همانند یک اتومبیل فعال بتواند نیروی کافی را برای فعالیت در طول یک روز داشته باشد.

اگر به لیست مشخصات این گوشی چینی یک نگاهی بیاندازید، خواهید دید که می نوت 3، یک گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی بوده که توسط یک باتری 3500 میلی‌آمپری پشتیبانی می‌شود و شما در طول یک روز تنها با یک‌بار شارژ کردن دستگاه خود می‌توانید تمامی کارهای ضروری‌تان را با آن انجام دهید.

این گوشی نیز همانند گوشی‌های قبلی این خانواده، دارای یک باتری غیرقابل تعویض می‌باشد، به این معنی ‌که تعویض این باتری به تنهایی یک چالش بزرگ به حساب می آید، اما اگر بخواهیم دست از اغراق برداریم، هنوز میزان سختی تعویض باتری و قیمت آن مشخص نشده است. اگر بخواهیم در این مورد هم به باتری‌های سری قبلی این گوشی توجه کنیم، خواهیم دید که لوازم جانبی آنها آنقدرها هم گران نبوده و احتمالا باتری این گوشی نیز قیمتی کمتر از 40 دلار داشته باشد.

می نوت 3 با سیستم‌عامل اندروید 7.1 نوقا و رابط کاربری خود این کمپانی یعنی MIUI 9 شروع به کار کرده و از طرفی کمپانی‌های سازنده‌ی تجهیزات گوشی‌های چینی بهترین لوازم جانبی را برای این گوشی فراهم آورده‌اند که یکی از آنها باتری این گوشی می‌باشد و این تازه وارد را نسبت به بعضی از رقبا، قدرتمند می‌سازد.

پردازنده‌ی اسنپدراگون 660 به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی، کارایی آن را نسبت به قبل بالاتر برده و از این طریق میزان مصرف باتری این گوشی نسبت به گوشی‌های میان‌رده‌ی پیشین، در میزان صرفه‌جویی، بهبود یافته است. همچنین این پردازنده دارای قابلیت شارژ سریع (Quick Charge 3.0) می‌باشد که این قابلیت به می نوت 3 این اجازه را می‌هد تا در مدت کوتاهی، به طور کامل شارژ شود.

این گوشی هوشمند از طریق یک پورت USB نوع C شارژ می‌شود و توجیه این کمپانی برای این پورت USB این است که آخرین گوشی از سری نوت شیائومی از لحاظ عملکرد باتری کاملا قابل اطمینان بوده و برای کسانی که دائم در حال استفاده از گوشی در محل کارشان می‌باشند، مناسب است.

 

به نظر شما، آیا قابلیت‌های این گوشی نیاز یک شخص را برای کارکرد روزانه برطرف می‌نماید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h