حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس‌اپ قابلیت تصویر در تصویر را به تماس‌های تصویری اضافه کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اطلاعیه‌ها، نرم‌افزار

واتس‌اپ یکی از بهترین برنامه‌های پیام‌رسان در سطح جهان است که روزانه تعداد زیادی از افراد مشعول استفاده از آن هستند و تیم این برنامه نیز هر روز درحال اضافه کردن ویژگی و قابلیت‌های جدید به آن است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به تازگی تیم واتس‌اپ آپدیتی برای نسخه پایدار این نرم افزار منتشر کرده که حاوی برخی از ویژگی‌هایی است که مدتی قبل بر روی نسخه بتای این نرم افزار شاهد او بودیم.

در این آپدیت ویژگی تصویر در تصویر به واتس اپ اضافه شده و شما می‌توانید همزمان با تماس ویدیو‌ای، به مکالمه متنی با یکی دیگر از دوستان خود بپردازید. این قابلیت را می‌توان یکی از بهترین مواردی دانست که تا به الان به واتس‌اپ اضافه شده است. با این کار می‌توانید همزمان هم به کار‌های شخصی خود برسید و با دوست خود نیز همزمان تماس تصویری داشته باشید، بدون اینکه یکی از آنها دچار تاخیر شود.

قابلیت تصویر در تصویر موردی است که در اندروید 8 شاهد او هستیم. با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید یک مورد ویدیویی را بدون نیاز به انجام کار خاصی در پنجره کوچکی مشاهده کنید و همزمان به دیگر کار‌های خود رسیدگی کنید. واتس اپ نیز مشابه همین ویژگی را برای نرم‌افزار خود استفاده کرده است.

توجه داشته باشید که ویژگی تصویر در تصویر تنها بر روی دستگاه‌هایی با اندروید 8 کار خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji