حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه طلایی رنگ iPhone X در روز عرضه بشدت کمیاب خواهد بود

روز آینده اپل از سه آیفون جدید که یکی از آن‌ها iPhone X است پرده‌برداری می‌کند. iPhone X اولین گوشی هوشمند اپل با نمایشگر OLED خواهد بود. طرفداران اپل در رابطه با  این محصول جدید هیجان‌زده شده‌اند، مخصوصا به این دلیل که این نسخه تنها نسخه‌ایی است که نمایشگر بدون حاشیه خواهد داشت. متاسفانه همانند گزارش‌ها iPhone X در روز عرضه محصول کمیابی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بنابر تحلیل‌گر معروف KGI، آقای Ming-Chi Kuo، کم‌تر از 10 هزار واحد iPhone X در روز تولید می‌شود. واضح است این مقدار برای شرکتی مانند اپل با فروش میلیون‌ها واحد آیفون تنها در یک آخر هفته پس از عرضه، بسیار کم است.

Ming-Chi Kuo به این نکته اشاره کرد که نسخه طلایی رنگ آیفون X  بشدت کمیاب خواهد بود. ظاهرا اپل با مشکلات بیشتری برای تولید نسخه طلایی رنگ آیفون X روبرو است که ممکن است منجر به عرضه این رنگ بخصوص در زمانی پس از عرضه رنگ‌های دیگر از محصول مورد نظر شود.

زمانی که آیفون X رسما معرفی شود و اپل شروع به ارسال سفارشات کند مشخص می‌شود که یافتن نسخه طلایی رنگ آن تا چه حد دشوار خواهد بود.

امروز شایعاتی مبنی بر اینکه آیفون جدید دارای پردازنده‌ی 6 هسته‌ایی و حافظه رم سه گیگابایتی است منتشر شد. اپل از محصولات جدید خود در روز آینده پرده‌برداری خواهد کرد.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

چه سو استفاده ای کنند دلال های محترم

Mortazavi

رفت بالای 10 میلیون تومان تو ایران

ahmad

مگه دیوونه شدم گوشی بالای هزار دلاری بخرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید