حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه‌ی جدید برنامه‌ی گوگل پلی استور (Google Play Store) منتشر شد

برنامه‌ی محبوب گوگل پلی استور (Google Play Store)، مارکت گوشی‌های اندرویدی، یک بروزرسانی جدید با ورژن 8.2.36 دریافت کرد اما با این بروزرسانی هیچگونه تغییرات قابل ملاحظه‌ای در این برنامه بوجود نیاورده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اینکه تغییرات قابل ملاحظه‌ای در این برنامه به وجود نیامده، به این معنا نیست که هیچ چیز جدیدی در این بروزرسانی نداشته باشد. این تغییرات در کدهای برنامه ایجاد شده و احتمالا با هدف رفع برخی از باگ‌ها و یا مشکلات گزارش شده، منتشر شده است.

علاوه بر این‌ها، کمپانی گوگل امروز صبح اعلام کرد که سرورهای پلی استور را نیز بروزرسانی کرده و یک‌سری تغییرات در UI  این برنامه ایجاد کرده است. ظاهرا در UI جدید پلی استور، دو نوار ابزار جدید (Top bar) در صفحه‌ی اصلی برنامه ایجاد شده است. نوار ابزار اصلی این برنامه شامل بخش دسته‌بندی این برنامه از قبیل بازی‌ها، فیلم‌ها، موزیک، کتاب‌ها و سرخط خبرها می‌باشد. نوار ابزار دوم، شامل لینک‌هایی به زیر شاخه‌ها با عناوین؛ بخش‌های برتر، دسته‌بندی برنامه‌ها، انتخاب ویراستاران و دسترسی سریع می‌باشد.

چند روز گذشته بود که این کمپانی یک بروزرسانی به شماره‌ی 8.2.32 برای پلی استور ارائه کرد که درآن یک جهش فوق العاده نسبت به نسخه‌ی قبلی این برنامه (ورژن 8.1.73) ایجاد کرد اما هیچ تغییر بصری در این بروزرسانی ایجاد نکرد. به هرحال در بروزرسانی نسخه‌ی 8.2.36 که به تازگی منتشر کرده است، به نظر می‌رسد یک سری از اشکالات و باگ‌های نرم‌افزار را برطرف کرده و به بهترین شکل ممکن درآورده است.

مثل همیشه، بروزرسانی پلی استور در چند مرحله و براساس اولویت‌بندی خود کمپانی انتشار می یابد و ممکن است چند هفته طول بکشد تا برای گوشی اندرویدی شما دردسترس قرار بگیرد. اما اگر می‌خواهید هم‌اکنون فایل APK این برنامه را برای گوشی خود دانلود کرده و استفاده کنید، می توانید به لینک دانلودی که در پایین قرار داده‌ایم مراجعه نمایید.

 

دانلود گوگل پلی استور- نسخه‌ی 8.2.36

 

پس از نصب این برنامه بر روی گوشی اندرویدی خود، تجربیاتتان را در استفاده از این برنامه در اختیار ما بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostoul

نصب کردم فرقی نکرد ؟ چرا ؟

siavash-t

خب تو خبر گفته شده که تغییر خاصی رو متوجه نمی شیم.

Mortazavi

خدا کنه بزودی تحریم ایران رو بردارند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h