حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه‌ی یوتیوب لایو (YouTube Live) بروزرسانی جدیدی دریافت کرد؛ تاخیر کمتر در اجرای ویدیو‌های زنده

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

برنامه‌ی یوتیوب لایو اخیرا بروزرسانی جدیدی دریافت نموده است که طی این بروزرسانی، شاهد تاخیر کمتر در اجرای ویدیو‌های زنده هستیم. این بروزرسانی هم‌اکنون برای تمامی کاربران در‌ دسترس می‌باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

قطعا تاخیر کمتر در اجرای ویدیو‌ها یکی از ویژگی‌های مهم این بروزرسانی جدید می‌باشد ولی در کنار این ویژگی، تغییرات دیگری نیز در بروزرسانی جدید یوتیوب لایو قابل مشاهده است و هدف اصلی یوتیوب از این بروزرسانی، پیشرفت سریع‌تر برنامه‌ی یوتیوب لایو در میان کاربران یوتیوب می‌باشد. این بروزرسانی به راحتی در فضای مجازی دردسترس کاربران قرار دارد که می‌توانند به طور کامل تغییرات آن را پس از اعمال بروزرسانی مشاهده نمایند.

تنها مسئله‌ای که برای کاربران این برنامه وجود داشت، وقتی برای اولین‌بار می‌خواستند از این برنامه استفاده کنند، با مشکلات زیادی روبرو می‌شدند و به همین خاطر با این بروزرسانی، عملکرد این برنامه بهبود یافت. به لطف بهبود سرعت پخش ویدیو ها در این بروزرسانی، از این به بعد یوتیوب محتوای مورد نظر شما را تنها با چند ثانیه وقفه پخش می‌کند. با اینکه هنوز این برنامه توانایی اجرای ویدیو بدون وقفه را دارا نمی‌باشد اما این بروزرسانی پیشرفت بزرگی مخصوصا برای کسانی که علاقمند با تعامل با دیگران در قسمت نظرات هستند، محسوب می‌شود زیرا می‌توانند با سرعت بیشتری به نظرات موجود درباره‌ی ویدیو پاسخ دهند.

یافتن گزینه ی فعال سازی تاخیر بسیار کم در پخش ویدیو های لایو در منوی تنظیمات برنامه برای کسانی که تا به امروز از این برنامه استفاده نکرده اند، بسیار خوشایند و آسان شده است و به راحتی می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند. چت به صورت زنده نیز یکی از بهترین راه های برقراری ارتباط با کاربران می‌باشد و به وسیله‌ی این قابلیت کاربردی، می‌توانید با مشاهده کنندگان ویدیو خود، ارتباط برقرار نمایید که البته این موضوع فراموش نشود، چت زنده به راحتی صورت نمی‌گیرد و همیشه مشکلاتی با خود به همراه دارد که باعث اتلاف وقت کاربران می‌شود.

در کل برنامه هایی که قابلیت قراردادن ویدیو‌های لایو دارند این روزها برای بسیاری از کاربران در فضای مجازی خوشایند بوده، زیرا می‌توانند به طور مستقیم با تمامی دوستان خود در یک شبکه‌ی اجتماعی، در لحظه، ارتباط برقرار کنند و آنها را از جریان زندگی خود باخبر سازند.

 

آیا تاکنون از برنامه‌ی یوتیوب لایو استفاده کرده‌اید؟ چه مشکلاتی را در زمان اجرای این برنامه احساس کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h