حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت احتمالی آیفون 8 ادیشن معلوم شد: سرسام آور

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، اسمارت‌فون، اطلاعیه‌ها

و دوباره یک روز دیگر و حاشیه‌های مربوط به آیفون 8، شایعاتی که واقعا قلب مارا تحریک می‌کنند و حتی به خواندن آنها تا حدودی شوکه می‌شویم. همین چند وقت پیش بود که مینگ چی‌کو، در طی گزارشی اعلام کرد که به احتمال زیاد آیفون 8، قیمتی 1000 دلاری دارد. اما این خبر توسط نیویورک تایمز رد شد و گفته شد که شاید آیفون 8 قیمتی حتی بیشتر از 1000 دلار داشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که می‌دانید آیفون کنونی شرکت اپل از ظرفیت‌های 32،128 و 256 گیگابایتی برخوردار هست اما جالب است بدانید که آیفون 8 ممکن است با حافظه داخلی 512 گیگابایتی نیز رونمایی شود که قیمتی 1199 دلاری دارد و به احتمال زیاد همین نسخه نام ادیشن را به خود بگیرد.

نسخه 64 گیگابایتی آیفون 8 و 256 گیگابایتی آن به ترتیب قیمت‌هایی 999 و 1099 دلاری دارند.

فکر نمی‌‎کنیم که درک این موضوع که آیفون 8 ادیشن قیمتی گران‌تر از مدل‌های 7 اس و 7 اس پلاس دارد سخت باشد. همچنین این موضوع که هزینه ساخت آیفون 8 ادیشن حدود 50 الی 60 درصد بیشتر از مدل‌های 7 و 7 پلاس است.

اگر بخواهیم یک حساب کوچکی داشته باشیم می‌بینیم که صفحه نمایش‌های اولدی که قرار است توسط سامسونگ برای آیفون 8 ساخته شوند قیمتی 70 دلاری دارند که با توجه به قیمت 40 دلاری صفحه نمایش کنونی به نظر قیمتی دو برابر شده‌ای می‌رسد. اما خب الجی جی 6، گلکسی اس 8 و حالا گلکسی نوت 8 نیز همگی با قیمتی گران‌تر از نسل قبلی خود رونمایی شدند اما این گرانی به چه بها می‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

واقعاً حافظه داخلی 512 گیگ چه کاربردی میتونه داشته باشه؟
اونم تو آیفون که کلی محدودیت تو کانکت به یه دستگاه داره.

mainuser

بخش عمده ی خریدارای آیفون مشکلی بابت هزینه کردن ندارن و بیشتر دنبال مارک و برند ن. حالا چه ۱۲۰۰ دلار چه ۲۲۰۰ دلار. این مسئله توی ایران نمود بیشتری هم داره. هر چند یه عده از طرفدارای عزیز آیفون هم هستن که واقعا بنا به کاربرد اقدام به خرید این گوشی میکنن که برای اون عزیزان خوب نیست این قیمت.

Peiman

خرید این گوشی اصلا کار عقلانی نیست
به خاطر دوربین بیرون زده و طراحی زشت و از همه مهمتر به خاطر نداشتن تاچ ایدی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji