حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به برترین محصولات معرفی شده در رویداد ایفا 2017

یک ایفا دیگر هم آمد و رفت؛ به بهانه‌ی پایان این رویداد می‌خواهیم به برترین محصولات معرفی شده در آن پرداخته و بدون هیچ نظم خاصی، نگاهی به بهترین‌های معرفی شده در ایفا بیندازیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

جنگ ستارگان دیزنی: چالش‌های شخصیت Jedi

طی این رویداد، دیزنی تجربه‌ی سرگرم کننده‌ای را با بازی‌ها و محتویات واقعیت تکمیلی (Augmented reality) برای کاربران به ارمغان آورد. این بسته کامل که چالش‌های Jedi نام دارد شامل یک هدست AR، کنترل کننده‌ای همانند شمشیر نورانی معروف جنگ ستارگان و یک ترکر پد AR  است. اگر شما هم یکی از طرفداران مجموعه محبوب جنگ ستارگان هستید، حتما تا کنون برای خرید این محصول برنامه‌ریزی کرده‌اید.

گوشی هوشمند ال‌جی V30

ال‌جی V30 که جدیدترین گوشی هوشمند این کمپانی کره‌ای محسوب می‌شود، با طراحی کاملا جدید و امکاناتی ویژه، به راحتی توانست در این لیست برای خود جای باز کند. این دستگاه با بهره‌گیری از نمایشگر بدون حاشیه 6 اینچی اولد Full Vision و دوربین دوگانه با گشودگی دیافراگم F/1.6 توانست لقب اولین را در این صنعت بدست آورد.

لنوو یوگا 920

لپ‌تاپ جدید 13.9 اینچی کمپانی لنوو که با نام یوگا 920 معرفی شد، یکی از نازکترین و سبک‌ترین‌ها در این عرصه تلقی می‌شود. این محصول با طراحی خاص و بدنه‌ای لوکس فلزی واقعا وسوسه کننده به نظر می‌رسد. البته تمام ویژگی‌های یوگا 920 به اینجا ختم نشده و قلب تپنده‌ی آن را پردازنده‌ی قدرتمند نسل هشتم اینتل از سری Core i7 موبایل تشکیل داده است. برای انتقال سریع داده‌ها‌ نیز، این لپ‌تاپ به دو پورت Thunderbolt 3 مجهز شده است تا بتوانید چند مانیتور 4K رو به آن متصل و بدون افت کیفیت از آن لذت ببرید.

سامسونگ گلکسی نوت 8

جدیدترین پرچمدار کهکشانی‌های این شرکت کره‌ای از سری نوت می‌تواند انتخاب مناسبی برای افراد خواهان گوشی هوشمندی قدرتمند با صفحه‌نمایشی عظیم باشد.

تجربه سبب شده است تا سامسونگ پس از عرضه ناموفق نوت 7، با گلکسی نوت 8 روحی تازه به این سری ببخشد. از ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی هوشمند، می‌توان به قلم S Pen، نمایشگری فوق‌العاده با نامی پایان ناپذیر (Infinity Display) و دوربین دوگانه آن اشاره کرد.

هدست واقعیت مجازی Dell Visor

این هدست مقرون به صرفه که برای پلتفرم ویندوز طراحی شده است را به دلیل طراحی بی عیب و نقصش برگزیدیم. این هدست VR بسیار سبک بوده و استفاده از آن راحت است. با این حال تجربه کارکرد با آن به اندازه‌ی رقبا جذاب نبوده و ما را تحت تاثیر قرار نداد.

موتورولا موتو X4

گوشی هوشمند موتورولا X4 یکی از خوش ساخت‌ترین‌ها در بین محصولات میان‌رده تلقی شده و بسیار لوکس به نظر می‌رسد. این دستگاه با باتری بزرگ‌تر، دوربینی دوگانه و اندروید 7 نوقا نسبت به نسل پیشین برتری محسوسی یافته و موجب شده‌است تا به یکی از بهترین گزینه‌ها در رنج قیمتی 400 دلار بدل شود.

کانسپت جدید سونی اکسپریا Ear با طراحی Open Style

سونی در این رویداد از نسل جدید اکسپریا Ear پرده برداشت تا به یکی از پیشگامان طراحی Open Style در صنعت موسیقی تبدیل شود. از اهداف این محصول می‌توان به کیفیت بی‌نظیر صدا بدون مسدود کردن صدای اطراف اشاره کرد که دقیقا در نقطه مقابل فناوری نویز کنسلینگ (Noise Cancelling) قرار می‌گیرد. این محصول با دارا بودن چهار میکروفون، در شلوغ‌ترین مکان‌ها نیز امکان استفاده از دستیار صوتی را برایتان فراهم می‌آورد که در کنار دستورات حرکتی، گزینه‌ای مناسب در هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی تلقی می‌شود.

Sandisk میکرو اس‌دی 400 گیگابایتی

این کمپانی با معرفی میکرو اس دی 400 گیگابایتی خود ثابت کرد که می‌تواند چیزی بیش از استانداردهای معمول را در محصولاتش به کار گیرد.

ساعت هوشمند سامسونگ Gear Sport

امروزه ورزش به بسیاری از فناوری‌ها وابسته شده است. سامسونگ با فهمیدن این موضوع، ساعت هوشمند جدیدی را پس از تحقیقات بسیار معرفی کرد. Gear Sport با ارائه قابلیت‌های سخت‌افزاری ممتاز و فناوری‌های پیشرفته ردیابی بیومتریک در بسته‌ای مقاوم و مدرن، توانسته به بهترین‌ گزینه‌ برای ورزشکاران بدل شود.

تلویزیون BeoVision Eclipse ساخت Bang & Olufsen

شرکت Bang & Olufsen که در ساخت قطعات نوآورانه یدی طولانی دارد در رویداد ایفا از یک اثر هنری پرده برداشت. این اثر که BeoVision Eclipse نام دارد تلویزیونی منحصر به فرد با قیمت 11 هزار دلار است که در دو سایز 55 و 65 اینچی عرضه خواهد شد. این دستگاه به نمایشگری اولد با رزولوشن 4K و فناوری HDR ساخت کمپانی ال‌جی دیسپلی مجهز شده است.

همچنین این دستگاه از سیستم صدای یکپارچه با قدرت 450 وات بهره برده است که البته تعجب آور نیست چرا که توسط کمپانی B&O طراحی شده است تا صدایی رویایی را ایجاد کند. یکی دیگر از ویژگی‌های BeoVision Eclipse پایه‌ی مجهز به موتور آن است که توسط کنترلر امکان تعویض زاویه دید را برای کاربر فراهم می‌آورد.

کیبورد Logitech CRAFT

زمانی که یک شرکت سخت‌افزاری تجربه‌ای کارآمدتر را به ارمغان می‌آورد، قطع به یقین بسیار لذت بخش است. این بار کمپانی Logitech با رونمایی از کیبوردی با دستگیره‌ای حساس به لمس، به شما این امکان را می‌دهد تا با نرم‌افزاری ویژه آن را شخصی سازی کنید تا در انجام کارهای روزانه با کیبورد CRAFT بیش از همیشه احساس راحتی کنید.

دوربین Olympus OM-D E-M10 Mark III

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

اگرچه عکاسی با موبایل به بخشی از زندگی روزمره ما بدل شده است، اما دوربین گوشی‌های هوشمند هرگز جای یک دوربین حرفه‌ای را پر نخواهند کرد. دوربین Olympus OM-D E-M10 Mark III که طی ایفا معرفی شد، ویژگی‌های بسیار چشمگیری را در خود جای داده است. برای مثال این دوربین با در دسترس گذاشتن تمامی ترفندها و قابلیت‌های یک دوربین حرفه‌ای، به راحتی می‌تواند عکاسان باتجربه را راضی نگه دارد و علاوه بر آن با حالت عکاسی خودکار پیشرفته‌اش گزینه مناسبی برای عکاسان آماتور محسوب شود.

هدست واقعیت مجازی Pimax با رزولوشن 8K

این هدست که در CES 2017 به نمایش عموم در آمده بود، در یک نمونه کامل نزدیک به مرحله ساخت، مجددا  در ایفا 2017 حاضر شد. البته این هدست بهبودهای زیادی را نسبت به نمونه اولیه در CES تجربه کرده بود. Pimax 8K VR از دو صفحه‌نمایش با رزولوشن 3840 در 2160 بهره برده است که با زاویه دید 20 درجه‌ای نسبت به 100 درجه‌ای هدست‌های معمول به شما این امکان را خواهد داد که بتوانید تنها با یک حرکت چشم تمامی محیط را بررسی کرده و مانند دیگر هدست‌های موجود نیازی به چرخاندن سر نداشته باشید.

هدست هوشمند سنهایزر Ambeo

با این هدست شما قادر خواهید بود تا صدا را همانگونه که ضبط شده است، بشنوید. این مفهوم ممکن است ساده به نظر برسد، اما در حال حاضر در عصری هستیم که هدست‌های واقعیت مجازی و 360 گسترش یافته‌اند تا تصویر بصری بهتری را در اختیار ما قرار دهند. بنابراین کاملا واضح است که برای درک بهتر نیازمند صدایی رسا و فراگیر باشیم. ما برای پیش قدم شدن سنهایزر در این عرصه، آن را تحسین می‌کنیم.

[aparat id=”yCp42″]

ردیاب Invoxia Roadie

ردیاب‌های GPS چیز جدیدی نیستند، اما هنگامی که Invoxia با Roadie همراه است عمر باتری نزدیک به 8 ماه را برای شما به ارمغان می‌آورد. راز باتری قدرتمند این محصول استفاده نکردن از فناوری‌های ارتباطی رایج نظیر اینترنت، بلوتوث، GPS و WiFi است.

[aparat id=”vFYyr”]

شما محصولات معرفی شده در رویداد IFA 2017 را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

به نظرم چیپست هواوی از همه بهتر وآینده نگرانه تر بود به عبارتی خط و مشی چندسال آینده رو وضع کرد چون آینده همه چیز درگیر هوش مصنوعی خواهد بود

mTAAHAAm

جالب بود، خیلی از این محصولات رو نمی دونستم که تازه ارائه شدن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا