حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت پنجره در پنجره به زودی برای گوگل مپس به صورت یک آپدیت منتشر خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار رسمی شرکت‌ها، گوگل، نرم‌افزار

یکی از مشکلاتی که به طور مثال برای استفاده از گوگل مپس است را می‌توان این گفت که زمانی که شما از برنامه خارج می‌شوید، برنامه به صورت کامل از روی صفحه نمایش محو شده و شما برای دسترسی به نقشه مجبور به وارد شدن به گوگل مپس هستید. در این موقع است که قابلیت پنجره در پنجره بسیار مفید خواهد بود. خبر خوب این است که گوگل به زودی این قابلیت را به گوگل مپس اضافه خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

باید به این موضوع اشاره کنیم که این قابلیت یکی از ویژگی‌های اندروید اوریو نیز می‌باشد که به زودی گوگل برای برنامه گوگل مپس نیز آن را اجرا خواهد کرد.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این ویژگی چند روز قبل برای گوگل مپس منتشر شده بود اما دارای مشکلات ریز و درشتی بود بنابراین طبق گفته گوگل نسخه کامل و بدون نقص این آپدیت به زودی در راه است و کاربران به زودی زود قادر به استفاده از این قابلیت بر روی دستگاه اندرویدی خود می‌باشند.

با دریافت این ویژگی دیگر نیاز نیست برای نگاه کردن به محل کنونی خود دوباره برنامه گوگل مپس را باز کنید و به راحتی می‌توانید در کنار برنامه‌های دیگر، این برنامه را نیز زیر نظر داشته باشید و به کار‌های دیگر خود نیز رسیدگی کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji