حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: مقایسه عملکرد باتری آیفون 7 پلاس با گلکسی نوت 8 و گلکسی اس8 پلاس

پس از معرفی گلکسی نوت 8، انتقادهای زیادی مبنی بر کاهش 200 میلی‌آمپری حجم باتری آن نسبت به گلکسی اس 8 پلاس مطرح شد و عملکرد باتری آن زیر سوال رفت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این ادعاها تا چه حد صحت دارد.

در این میان گلکسی اس8 پلاس با دارا بودن باتری با ظرفیت 3500 میلی‌آمپر، حداقل بر روی کاغذ نسبت به حجم 3300 میلی‌آمپری نوت 8 و 2900 میلی‌آمپری آیفون 7 پلاس به طور محسوسی برتری دارد. پرچمدار سری نوت کهکشانی‌های سامسونگ به صفحه‌نمایشی 6.3 اینچی با رزولوشن 2960 در 1440 و اس8 پلاس به نمایشگری 6.2 اینچی با وضوحی مشابه تجهیز شده است.

در طرف مقابل نسخه بزرگتر آیفون 7 از نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 بهره برده است تا در این بین با تراکم پیکسلی 401 ppi نسبت به 529 ppi اس8 پلاس و ppi 521 نوت 8، به کم مصرف‌ترین آن‌ها بدل شود. با این حال سیستم عامل iOS از نظر مصرف انرژی با اندروید متفاوت است و نمی‌توان تنها به مشخصات آن اتکا کرد. همچنین هر دو نماینده سامسونگ در این بررسی از فناوری شارژ بی‌سیم و شارژ سریع بهره برده‌اند، اما نمونه آیفون از آن‌ها بی‌بهره بوده که خود امتیازی منفی برای آن محسوب می‌شود.

در این ویدیو به مقایسه عملکرد باتری هر سه دستگاه، در هنگام گشت و گذار در اینستاگرام، تماشای ویدیو در یوتیوب، اجرای بازی و ضبط ویدیوی 4K پرداخته شده است تا با عملکرد باتری هر یک از این دستگاه‌ها آشنا شوید.

[aparat id=”mGEi2″]

نظر شما درباره‌ی عملکرد باتری این گوشی‌های هوشمند چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

نمایشگر آموزد مصرف کمی داره.

Peiman

آفرین به سامسونگ با اینکه نوت باتری کوچکتری داره اما تونست از s8+ بهتر عمل کنه. ????

Big S

Note❤️8

mainuser

تبریک به ترنجی بابت بازیابی(!) قدرت گذشته. خبر نداشتم با این همه فعالیت عالی برگشتین. امید است مثل اوایل که یکه تاز سایت های فناوری بودین ادامه بدین.
راجع به نوت ۸ هم تنها نگرانیم باتری بود که با این ویدیو سورپرایز شدم. اصلا انتظار همچین عملکردی رو نداشتم. سامسونگ واقعا گوشی رو بهینه کرده. هر چند باید به این نکته هم توجه کرد که این گوشی یه جورایی نسخه اولیه است و احتمال خیلی زیاد سامسونگ آپدیت های متناوبی رو برای بهبود مصرف باتری و عملکرد گوشی خواهد داد.
پیشاپیش مبارک خریداراش

ahmad

پری روز گفتم که باتری نوت ۸ خیلژ خوب عمل کرده و بهینه سازی خوبی انجام شده ولی هنوزم معتقدم باید حداقل ۳۵۰۰میذاشت روش

علی شیخ زاده

ماشالله نوت 8 عالیه

پارسا گل‌نیا

wow

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا